Gå til innhold

aquaero - forskjellige utgaver med ulik type display


Anbefalte innlegg

Ser på vcore.dk nå at de har fått inn ulike typer display på aquaero'ene. Det gjelder da i følgende rekkefølge sortert etter pris fra billigste til dyreste;

 

white/blue (standard)

OLE-display

VF display.

 

Har noen erfaring med de ulike typene, eller kan komme med noen innspill/refleksjoner ellers? Er det verdt det, er f.eks OLE mye kulere enn white/blue, enn VF enda kulere, og er det verdt pengene?

 

Fordeler/ulemper med de forskjellige?

 

Har ikke funnet noen tester med de nye typene der det står om dem. Forstår det slik at aquaero fortsatt holder koken slik som det har gjort i mange år nå - eller er det noe nytt rundt hjørnet?

 

Den har jo eksterne sensorer - hvor stress er det å montere de egentlig? Må jo være helt innpå core av det man skal måle for å få realistiske temperaturer - hvordan har dere gjort dette? Med limpistol el lign?

 

Har mange spørsmål :) - vil vite litt rundt aquaero og om det er verdt det. Finner ikke så mye matnyttig her på forumet eller nettet som jeg skulle ønske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har White/Blue displayet, og synes Aquaero'n er en grei sak, maneg muligheter for overvåkning av kjølekretsen, samt styring av 4 vifter og temp måling med 6 sensorer, pluss flow målere osv.. Er utrolig mye man kan gjøre sånn sett..

 

Jeg syntes det var verdt penga.

 

Temp sensorene er ikke så stress, en må bare ta seg tid til å montere de.. Jeg bare bøyer ledningene litt og legger dem så dem ikke faller ut av stedet der de skal måle..

 

Eneste ulempen er vel at du kan ødelegge firmwaren på den hvis noe skulle skje galt under en firmwarte oppdatering på den, jeg har ikke hatt problemer med det.

Lenke til kommentar

Funksjonaliteten er identisk, du kan få aquaero uten display også faktisk. Jeg valgte den vanlige blå/hvite, mest fordi den passet inn designmessig. Oled er vel grønn og ganske trendy - velg det som passer best :) Den blå/hvite lyser opp en del, så VF gir nok et mindre påtrengende lys.

 

Jeg synes den er dyr, men verdt pengene. Ville aldri betalt så mye mer for en oled...

Jeg valgte den for overvåkningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...