sindrehhh Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Skal kjøpe meg el. gitar og har vore å testet som heiter Ibanez S470. Syns denne gidde fet lyd og vurderer å kjøpe den. Testet den med ein forsterker som heiter Fender Super Champ XD. Gitaren koster 6000,-. Har så og sei ingen erfaring med med gitarer og spørr dere om detter er eit godt kjøp. Spiller for det meste rock og metal. Mest iron maiden og metallica. Her er ein link til gitaren: Ibanez S470 Endret 7. mars 2008 av sindrehhh
JacobDW Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 hvis du liker gitaren, er det vel bare å kjøpe den?? Når det er sagt, finnes det mange gitarer å velge imellom i den prisklassen... Fender Super Champ XD er en super forsterker, jeg har den, anbefales på det sterkeste!
CastorFiber Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har en slik, har hatt den i noen år, og jeg er veldig godt fornøyd med gitaren. Den er god å spille på, holdbar, har et veldig bra og stabilt tremolosystem, og stort spenn i utvalg lyder. Anbefales på det sterkeste.
srbz Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Husk at det kan være et ork å bytte strenger på FR-/edge-type tremolo, men bortsett fra dette så taler alt egentlig til fordel for den gitaren.
CastorFiber Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Stolen på denne gitaren er utrolig bra. den er usedvanlig stabil, og tåler masse juling. Det eneste den ikke fikser, er flutter. Det finnes ikke snev av det, en gang. Når det gjelder å skifte strenger, så skift en og en streng, så er det problemet løst. Har aldri hatt problemer med det på denne, i motsetning til visse andre, som for eksempel Wilkinson. Der er det litt jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå