TwiiK Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg innstallerte nettopp oblivion, NE, OOO og KCAS (alle med scriptene til MiSP). Jeg har spilt litt oblivion (nok til å bli lei av vanlig oblivion) på 360 før og var entusiastisk til en moddet versjon av spillet. Men vet ikke helt om OOO er modden for meg. Det første jeg gjorde var å utforske shrinet rett over fra der man kommer ut av kloakken, der fant jeg masse banditter (betraktelig råere enn før) som droppet et par tøffe magiske våpen osv. Måtte passe på å ta en om gangen, men det gikk greit. Så gikk jeg videre og møtte på et villsvin som jeg ikke hadde nubbsjangs mot. Wtf? Nettopp rensket en dungeon for 20 banditter med svære økser og sverd så blir jeg maltraktert av et villsvin? Går ut ifra at villsvinet var OOO sin skyld. Er dette noe jeg kan forvente fra OOO? Liker ikke at ting er så tilfeldig. Ser også at det finnes en mod, Francesco et eller annet, som gjør mye av det samme som OOO, er denne noe å se på? Ser mest snakk om OOO på forumene her. Er hovedsakelig den horrible level scalinga på monster jeg vil ha bort. Flere våpen, mer spennende våpen, flere monster, monsterbosser dypt nede i huler o.l hadde også vært en fin bonus. Takk.
Myagos Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Merkelig, synes OOO moden gjorde spillet ganske lett. Har ikke hatt problemer med å drepe hverken villsin eller banditter, når jeg først startet spillet. Er nå lvl 8 nå og har ikke møtt på dine problemer. Er en barsk fighter.
TwiiK Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 Nå var det ikke det at det var vanskelig jeg reagerte på, men mer hvor tilfeldig farene var. Kan godt forstå at jeg får problemer dersom jeg møter en løve eller bjørn, men ulv, villsvin osv. bør ikke være problem når jeg nettopp har utryddet en hær banditter. Skal se om jeg får lastet ned den francesco moden nå.
TwiiK Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg har lastet ned: - Francescos_leveled_creatures_items_mod_4.5b-2518.exe (40mb) - FrancescosOptionalNewItemsCreatures.exe (535mb) Men dette står på tesnexus: IF YOU ARE GOING TO USE THE OPTIONAL NEW THIRD PARTY WEAPONS AND ARMORS PART OF THE MOD YOU HAVE TO ALSO DOWNLOAD AND INSTALL THE 343Mb ADD-ON, LOCATED AT PES, LINK ON THE RIGHT IN THE MIRRORS SECTION Jeg finner ingen fil på 343mb. Dessuten er jeg litt bekymret over at Francesco moden er .exe-filer. Er de like lette å innstallere/avinstallere, aktivere/deaktivere som omods? Edit: Hmm, virker som det bare er det 2 filene jeg trenger. Sikkert utdatert info det jeg siterte. Så også at francesco moden lar det avinstallere realtivt greit senere. Prøver den nå så får vi se. Endret 9. mars 2008 av TwiiK
MiSP Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Merkelig med det villsvinet. De er tøffe, absolutt. Men jeg tror ikke at du skal ha problemer med det når du har rensket Vilverin. OOO gjør definitivt spillet vanskeligere, det er litt av det som er hensikten. Men det blir gjerne lettere på høy level, for (f.eks.) smålige banditter følger ikke ditt nivå slik som i vanlig Oblivion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå