Morten_H Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 er det sikkert at prisene på spill blir dyrere? og at dei pengene som går til avgifta ikkje kommer frå noe annet? eg er enig i at prisene på spill er allerede ganske høye og det er ikkje så gøy vis prisene stiger. men nå er det mye her i landet som er som det er på grunn av avgifter, og vis vi ikkje hadde betalt avgifter og selskaper som trenger mer penger for å få det store gjennombruddet hadde mottat pengestøtte så hadde det Noreg vert heilt anderledes. håper bare dette blir ein løsning som alle blir glade og fornøyde.
Ninety Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Synest en eventuel avgift kan få komme spillerne til gode, ikke skattekassa til Giske. Hva med å bruke noe av det på å holde liv i TG og lignende evenement som trues med mva? Betaler gjerne en femmer ekstra for hvert spill jeg kjøper om det betyr enda ett år med TG
Erasus Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hva er nå sannsynligheten for at dette lovforslaget går gjennom egentlig?
Szmekken Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Synest en eventuel avgift kan få komme spillerne til gode, ikke skattekassa til Giske. Hva med å bruke noe av det på å holde liv i TG og lignende evenement som trues med mva? Betaler gjerne en femmer ekstra for hvert spill jeg kjøper om det betyr enda ett år med TG Er nok ikke snakk om noen femmer er jeg redd. Den godeste Giske har nok for øye en 15 % eller så med økning. Altså vil et spill vi i dag allerede betaleg 25 % moms på, som koster 600 på Spaceworld, koste en 650 til 700 kr.
Licht Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hva er nå sannsynligheten for at dette lovforslaget går gjennom egentlig? Høy nok til at det er skjellig grunn til bekymring. Den avgiftskåte fløyen Giske tilhører har tross alt rent flertall på Tinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå