Hawtz Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hei, Har sletet litt med PB-error på CoD4 i det siste, jeg. Trodde først det skyldtes Agnitum Outpost Firewall, men det viste seg å ikke være tilfelle. Jeg har den nyeste Cod-patchen 1.5.549, men likevel får jeg error på error. Kjøpte det via Steam, hvis det har noe å si. Halp? Mvh Rettelse: Punkbustersetup versjonen min er 3.0, for CoD er den v2.060 og for server v1.654 Endret 6. mars 2008 av Hawtz
Karlson Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde i hvert fall problem med PB fordi jeg ikke installerte det sammen med spillet, så jeg måtte reinstallere. Vet ikke om dette er tilfelle for deg da...
PcAj Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hva står det i feilmeldingen, hvis det kommer, f.e.k: Service communiation Failure? Hvis det er dette, gå inn på System 32, finn PnkBstrA.exe og PnkBstrB.exe Gå inn på firewall/antivirus program og tillat disse prossesorene
Hawtz Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva står det i feilmeldingen, hvis det kommer, f.e.k: Service communiation Failure? Hvis det er dette, gå inn på System 32, finn PnkBstrA.exe og PnkBstrB.exe Gå inn på firewall/antivirus program og tillat disse prossesorene Gjort det for lengst. Endret 8. mars 2008 av Hawtz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå