vikingkylling Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøpte dette glimrende spillet for mange måneder siden, men klarte aldri å spille det da jeg fikk store problemer med styringen. Kort sagt spiller jeg med tastaturet, men bilen svinger et halvt sekund etter at jeg trykker på en knapp. Det høres kanskje lite ut, men når man ligger i over to hundre kilometer i timen på en smal grusvei gjennom skogen har man ikke mye tid til å gjøre feil. Jeg prøvde å spille med en flightstick i stedet, men den er for stor og tung til å spille med. Noen som har noen tips til hvordan jeg får bedre strying? Eventuelt kan jeg gå til innkjøp av en gamepad til PC, men hvilken skal man velge? Jeg trenger den i hovedsak til dette spillet, så den bør være så billig som mulig uten å være noe skrap som går i stykker etter en uke. Takk for tips.
gummitarzan Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjøpte dette glimrende spillet for mange måneder siden, men klarte aldri å spille det da jeg fikk store problemer med styringen. Kort sagt spiller jeg med tastaturet, men bilen svinger et halvt sekund etter at jeg trykker på en knapp. Det høres kanskje lite ut, men når man ligger i over to hundre kilometer i timen på en smal grusvei gjennom skogen har man ikke mye tid til å gjøre feil. Jeg prøvde å spille med en flightstick i stedet, men den er for stor og tung til å spille med. Noen som har noen tips til hvordan jeg får bedre strying? Eventuelt kan jeg gå til innkjøp av en gamepad til PC, men hvilken skal man velge? Jeg trenger den i hovedsak til dette spillet, så den bør være så billig som mulig uten å være noe skrap som går i stykker etter en uke. Takk for tips. Kan bare si en ting, RATT og PEDAL!!!! Spill-opplevelsen blir noe helt annet med ratt kontra tastatur/stikke, og ikke koster de skjorta lengre heller. Vel verdt investeringen hvis du er glad i bilspill.
vikingkylling Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Takk for tips, men som sagt blir det i hovedsak kun for dette spillet. Jeg liker bilspill, men ikke så mye at jeg gidder legge i mange penger i dem.
Zappy Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Har vært borti at enkelte spill blir seige når maskinvaren sliter. Prøvd å sette ned instillingene?
vikingkylling Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 (endret) Har prøvd det også, men det hjelper ikke. Men har fått tak i en sånn xboks360 wireless adapter til PC, så jeg skal prøve gamepaden til xboksen. Oppdatering: Jeg har prøvd gamepaden til xboksen, og den fungerer helt fint. Det er fremdeles litt problemer med treg styring, men den er mye bedre enn den var, og det er fullt spillbart nå. Endret 8. mars 2008 av thecrow77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå