Gå til innhold

Hvordan leverer schenker?


Anbefalte innlegg

Har bestilt en ny bærbar datamaskin fra dell, som har levering ETA av schenker (som sender pakken) på 12.3, og da er jeg ikke hjemme.

 

Så hvordan leverer schenker? på døren, eller kommer det på et postkontor, eller?

Tror dell har en slags ordning nå som gjør at man får gratis frakt, men lurer på om jeg kanskje må betalle egenandel hvis jeg ikke er hjemme, og pakken kommer på døra...

 

noen som har noen erfaringer med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt en ny bærbar datamaskin fra dell, som har levering ETA av schenker (som sender pakken) på 12.3, og da er jeg ikke hjemme.

 

Så hvordan leverer schenker? på døren, eller kommer det på et postkontor, eller?

Tror dell har en slags ordning nå som gjør at man får gratis frakt, men lurer på om jeg kanskje må betalle egenandel hvis jeg ikke er hjemme, og pakken kommer på døra...

 

noen som har noen erfaringer med dem?

Jeg har handlet fra Dell (som privatkunde) et par ganger, og begge gangene har Schenker ringt og avtalt tid og sted for levering av pakken. De vil helst levere på dagtid, og det var ikke noe problem for de å levere til meg på jobben (selv om det var privatadressen min som sto på pakkene) :)

Lenke til kommentar
supre greier!

 

ringer de i forveien av ETA leverings datoen da, og i så fall hvor mye?

 

burde gå bra uansett, hvis de ringer.

Slik jeg forstår det ringer de når pakken ankommer terminalen (Alnabru i mitt tilfelle) for å avtale tid og sted for levering. Dersom du har det travelt kan du velge å hente pakken selv på terminalen (de kommer nok tidligst dagen etter de ringer). Men er jo aller mest behagelig å få den levert hjem ;)

Jeg oppfattet de som fleksible i alle fall!

 

Får også en god del pakker på jobb levert fra Schenker. Da kommer de uten å ringe, men det er vel anderledes når det er til bedrift :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...