Gå til innhold

ang. mitt xp årets flopp ..


Anbefalte innlegg

Vel det var faktisk kun et usb problem + direct cd og en plexwriter som bøllet med meg (plextoren var faktisk gåen).

installerte en ny driver for usb 2.0 og har plukket ut plextoren min og sendt den til belgia for rep/skifting.

 

nå funker alt veldig bra med andre ord var det kun manglende drivere og 1 defekt enhet som surret alt i filler.

 

Ang. plextor sin support må jeg si den er fantastisk, jeg mailet dem fikk tilbake en mail med info om "how to do" 2 timer etter kom DHL og hentet brenneren på døra hjemme.

 

har nå mottat bekjed om at brenner blir utskiftet og at jeg har en ny på døra ca på lordag.

Alt dette på under en uke (og helt til belgia) !!!!! slå den super servise må jeg si.

 

En liten ting lurer jeg på, av 15 svar (winxp årets flopp inlegget mitt) var det bare 4 med tips om hva jeg skulle gjøre/prøve resten var skryt/skittkasting om xp eller winme hehe.

Vi skulle vært litt mere effektive synes jeg når noen ber om hjelp ! :smile:

 

 

airguard

 

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-01-09 20:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme feil hos meg og, den første vart funnet av windows men leste ikkje noko av det eg satte inn i han. sende den tilbake til rep fekk den igjen og den virka ca 10 dager satte den så på ata66 kontakt ( trudde feilen kansje låg i kabel eller kontroller )

der vika den greit ei stund, men så begynte windows å henge når eg satte inn eit media.

Sende den tilbake igjen og denne gangen kryssa eg av for at eg ville bytta den i ein anna.

 

Lurer litt på om årsaka til feilen er laser calibration i clone cd, då dette var aktivert ved eller før begge havari, kommer ikkje til å bruke den funksjonen meir!

 

Lykke til med neste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...