Gå til innhold

Trøbbel MOH Heroes 2 multiplayer


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt MOH Heroes 2 til Wii, og spillet er slett ikke verst det! Men en viktig grunn til at jeg ville ha det var muligheten til online multiplayer. Problemet oppstår når jeg forsøker å joine et spill fra "lobbyen". Jeg velger spill, "loading" vises, og plutselig får jeg beskjed om at "you have been disconnected from the server". Har forsøkt flere ganger med samme resultat. Må også nevne at jeg har spilt online med både FIFA 08 og Mario Strikers, så det burde jo fungere... Meget takknemlig dersom noen har forslag til hva som kan gjøres her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt MOH Heroes 2 til Wii, og spillet er slett ikke verst det! Men en viktig grunn til at jeg ville ha det var muligheten til online multiplayer. Problemet oppstår når jeg forsøker å joine et spill fra "lobbyen". Jeg velger spill, "loading" vises, og plutselig får jeg beskjed om at "you have been disconnected from the server". Har forsøkt flere ganger med samme resultat. Må også nevne at jeg har spilt online med både FIFA 08 og Mario Strikers, så det burde jo fungere... Meget takknemlig dersom noen har forslag til hva som kan gjøres her!

Samme problem her... Irriterende å bruke en halvtime på å finne en server det går ann å koble til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hadde samme problemet selv, viste seg at det var noen "porter" som var sperret i routeren min. Dette kan fikses ved å åpne "portene". Hvis du leser i instruksjonsmanualen så står det hvilke porter som skal åpnes, men av en eller annen grunn så står det bare om dette på et av språkene i manualen :roll:

Lenke til kommentar
hadde samme problemet selv, viste seg at det var noen "porter" som var sperret i routeren min. Dette kan fikses ved å åpne "portene". Hvis du leser i instruksjonsmanualen så står det hvilke porter som skal åpnes, men av en eller annen grunn så står det bare om dette på et av språkene i manualen :roll:

Kjøpte spillet i går. laga meg en online-konto, og var inne i et spill på et øyeblikk. har du problemer kan det være PC-er, nett-tv eller en ip-telefon som bruker så mye båndbredde at online-spilling blir vanskelig. Mest trolig er det, som de fleste ikke tenker på, at accesspunktet ditt er ''overbelastet''. dvs. at enten har du en eller flere PC-er tilkoblet trådløst, eller MEST sansynlig forstyrrelser fra andre trådløse nettverk eller enheter i samme frekvensområde. Det første dere bør gjøre er å bytte kanal på det trådløse nettverket. Da minimum 2 kanaler unna nåværende. Andre vanlige forstyrrelser er mobiltelefoner med bluetooth aktivert, trådløse muser, tastaturer og spillekontrollere. Andre ting kan være mikrobølgeovner og A/V-linker(trådløs overføring av lyd og bilde)

 

Men uansett; forsøk på å fikse problemene ved å åpne porter ol. i en bredbåndsrouter er nytteløst. så lenge du kun har en ''off-the-shelf'' hjemmerouter, er det neppe denne som skaper problemene. Kun i skjeldne tilfeller har hjemmeroutere oppsatt paranoia regler for nettverkstrafikk.

Endret av rwu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...