Stallone Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vis du ser på Første bilde skjønner du alt.. Åssen får jeg Fixa dette med UPnP Feil på SpeedTouch 780`? Bilde 1 Bilde 2 Som du Kansjer ser så er jo UPnP PÅ Setter Stor pris på om noen vil Hjelpe meg:) Endret 6. mars 2008 av Stallone
sgaah Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Med tanke på den alvorlige feilen i upnp vil jeg heller anbefale deg å skru av upnp. Eneste grunn til at du trenger upnp er at WHS selv kan åpne portene som trengs for ekstren tilgang. Siden du allerede klarer å logge deg inn på routeren er det jo ikke værre enn å forwarde port 443 og vist du ønsker 4125. Eller er det en annen grunn?
Stallone Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Med tanke på den alvorlige feilen i upnp vil jeg heller anbefale deg å skru av upnp. Eneste grunn til at du trenger upnp er at WHS selv kan åpne portene som trengs for ekstren tilgang. Siden du allerede klarer å logge deg inn på routeren er det jo ikke værre enn å forwarde port 443 og vist du ønsker 4125. Eller er det en annen grunn? Sånn?: Fortsatt Feil på: Verifying that your router supports UPnP standards
sgaah Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Du vil ikke få beskjed om at det er iorden. Men ting vil virke som det skal. Du kan jo prøve å kontakte din WHS maskin fra ett annet nettverk ved å skrive https://dittdomene.homeserver.com i en nettleser. Tror ikke at du har fått åpnet portene på den måte du har gjort det, prøv denne guiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå