Gå til innhold

hvilken harddisk i vanlig xbox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :D så lurte jeg på om hvorfor en som driver med modifikasjoner skal ha nesten 1000 kroner for å sette inn en disk på 300gb da disse ligger på 3-400 kroner på nett?

var en som skulle selge meg en ferdig modifisert xbox med 40gb disk for 1000,- men for å sette inn en disk på 300gb skulle han ha 800 kroner ekstra. for meg virker dette urimelig dyrt ut

Skrevet (endret)
Takk for svar :D så lurte jeg på om hvorfor en som driver med modifikasjoner skal ha nesten 1000 kroner for å sette inn en disk på 300gb da disse ligger på 3-400 kroner på nett?

var en som skulle selge meg en ferdig modifisert xbox med 40gb disk for 1000,- men for å sette inn en disk på 300gb skulle han ha 800 kroner ekstra. for meg virker dette urimelig dyrt ut

Det han duden gjør er å kopiere ut informasjonen som er på originale harddisken, og dytter det inn i den nye harddisken, og bytter hvilken disk som er inne i xboxen seff. Så han har nok god timespris

Endret av Wrasko
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vil gjerne vite hvor du handler hardwaren din. For 300-400 kroner for 300GB hørtes veldig bra ut. :)

Billigste Datakjeden har nå er en til 539 kroner ser jeg. Av merke Hitachi. Aner ikke om den er egnet for bruk i Xboxer heller. Lav varmeutvikling er ett poeng her, og ved softmodding er det også en forutsetning at HDDen er av et merke man klarer å låse - vet f.eks. at Maxtor generelt funker dårlig i den forbindelse. Men nå er det sikkert en chip og ikke noen softmod det er snakk om her. Uansett greit å ha i bakhodet at han kanskje ikke kan bruke en hvilken som helst rimi-harddisk?

Så jeg synes ikke 800 kroner er helt urimelig. Hvis du kjøper boksen som den er isteden så slipper han å skru opp/åpne xboxen på nytt. Han slipper å FATX formatere og partisjonere en ny 300GB HDD, han slipper å fylle den med data. Alt dette er ting som tar litt tid. 800 kroner er en helt grei pris etter mitt syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...