Finnduz Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hei. Jeg har ett-par spill her hjemme som jeg rett å slett har godt veldig lei av. Så, det jeg lurer på. Er det ulovlig og selge kun CD-Keys? Hvis f.eks CD-en/DVD-en ikke er i så god behold, eller mangler Manual. Noen som har peiling på dette? (Rett meg om dette er feil forum å poste i, fant ikke noe lingende). Takk, Mvh.
Jext Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Nei det kan da vel ikke være ulovlig, bare du gjør det klart at det er kun adgangskoden som selges og ikke resten av spill materiellet.
Finnduz Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 (endret) Var det jeg også mente, i og med at folk selger orginale spill på div sider (QXL, Finn etc). Takker for fint svar Endret 6. mars 2008 av Finnduz
KristianF Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Finnes flere butikker på internett som selger CD-keys / serials helt lovlig, så ser ikke noe galt i at du gjør det.
AvidGamer Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Finnes flere butikker på internett som selger CD-keys / serials helt lovlig, så ser ikke noe galt i at du gjør det. Å? Link til en av de butikkene takk. Kunne tenkt meg å sett på det.
KristianF Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det var noen poster om det for ikke så veldig lenge siden her på forumet. Et kjapt søk fant denne. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=836724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå