shockstar Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Trenger sårt hjelp. Maskina mi black ut i kveld. Dette har skjedd før, og da fikk jeg telefonsupport av whitebox. ike mye hjelp å få av de lengre...hehe... Det som skjer er at maskina starter, ser introbildet, vifta starter opp, så blir det bare svart og alt dør. Sist gang mener jeg det var snakk om å legge en skrutrekker over to punkter på kortet for å resette CMOS batteriet. Klarer ikke for harde live å huske hvor jeg skal legge skrutrekkeren. Har lagt ved et bilde. Noen som kan hjelpe meg??
shockstar Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 (endret) m Endret 7. mars 2008 av shockstar
dj_vega Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det er nok rammen/minnebrikkene du har tatt bilder av
shockstar Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 haha... nei du. er nok ikke det... tok ut rambrikken før jeg tok bildet. Det er nok rammen/minnebrikkene du har tatt bilder av haha... nei du. er nok ikke det... tok ut rambrikken før jeg tok bildet.
L O G I M A N Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg har hatt den maskina selv, og jeg kan ikke huske noe reset punkter under rambrikkene.... Kommer du inn i bios? Da kan du prøve å velge reset der.... Endret 7. mars 2008 av L O G I M A N
shockstar Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Jeg har hatt den maskina selv, og jeg kan ikke huske noe resett punkter under rambrikkene.... Kommer du de inn i bios? Da kan du prøve å velge reset der.... kommer nok dessverre ikke inn i bios eller. maskina slår seg av før den rekker...
L O G I M A N Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg antar du har prøvd å starte opp med en og en rambrikke? Evnt prøvd en annen om du bare har en? Siden den maskinen er en barebook, burde det være en smal sak å komme til CMOS batteriet. Litt mer jobb, men fint mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå