Gå til innhold

Reparasjon av xbox 360


XuserX

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte en xbox360 får 2 år siden brukt som jeg ikke husker nå av hvem.

 

Den er nå defektet og har ringt Microsoft men de tar den ikke imot uten at jeg gir dem navn og adresse til den tidligere eieren men det har eg ikke peiling på.

 

Er det noen som vet et annet sted hvor jeg kan sende mitt xbox til reparasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er på veg inn til rep nå, venter bare på en "frakter". Jeg kjøpte min brukt også for snart 2 år siden og den ble defekt nå nylig. Jeg bare ringte inn og de registerte den på meg. Har heller ikke peil på navnet og adressen hans.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

De ville ha serienummeret og navne mitt da sa jeg at den var brukt, så sa de at jeg måtte ha navnet til tidligere brukeren får at dem skal være sikker på at den ikke er stjålet så dårlig da hvordan kan jeg finne dette.

 

Fins ikke det andre steder å få den reparert?

Lenke til kommentar
De ville ha serienummeret og navne mitt da sa jeg at den var brukt, så sa de at jeg måtte ha navnet til tidligere brukeren får at dem skal være sikker på at den ikke er stjålet så dårlig da hvordan kan jeg finne dette.

 

Fins ikke det andre steder å få den reparert?

Vet du ikke hvem du kjøpte den av? :ermm:

Lenke til kommentar

Første bud her i verden må da være å IKKE si den er kjøpt brukt !

 

 

 

 

Når jeg sendte den den inn var bare å si den hadde 3 røde lys, oppi serienummer og vente på eske. jeg "glemte" jo si den var modfisert.

 

Men om den står registrert i en annes navn, så kan det kanskje bli verre....Men det får da være grenser. ring engang, finner nok en kundebehandler som ordnet det opp

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...