Gå til innhold

Konvertere fra FAT32 til NTFS.


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg starter opp pcen(win2k) så vil den konvertere c:, som er fat32 til ntfs... Mislykka hver gang. Veldig irriterende siden det tar 3x lengre tid å starte opp hver gang. Går heller ikke an å gjøre det i partition magic. Jeg formaterte nettop.. Det var da dette problemet kom.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det kommer til å hjelpe, men du kan prøve å boote med en win 98-diskett, og kjøre FDISK.exe. Der kan du prøve å slette alle partisjoner. Du kan også kjøre fdisk /mbr

 

Etter du har slettet alle partisjonene kan du igjen prøve å boote fra win2k-cd-en. Se om det hjelper på. Hvis ikke så beklager jeg... :-|

Lenke til kommentar
Hver gang jeg starter opp pcen(win2k) så vil den konvertere c:, som er fat32 til ntfs... Mislykka hver gang. Veldig irriterende siden det tar 3x lengre tid å starte opp hver gang. Går heller ikke an å gjøre det i partition magic. Jeg formaterte nettop.. Det var da dette problemet kom.

 

Hjelp!

 

Skjønner ikke hvorfor du ikke får til dette i PM. Har selv ikke hatt problemer med det. Får du opp noen melding som forteller hvorfor du ikke kan gjøre dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...