Gå til innhold

Hjelp til devil may cry 4 ?


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Jeg har kommet til level 13 lost woods der jeg må gå igenom sånne rosa tåke greir . Har komme til der jeg kan velge vei enten og gå til venster , høyre ,rett fram eller tilbake. Så står det hva veien vill gjøre eller noe sånt på di tavle greine ved statuen der. Men hvordan skal jeg gå i rekke følge for og komme til riktig vei ? Eller er det riktig sted og gå ?

 

Takk for alle svar Hitman2k

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare gikk random helt til jeg skjønte hvor veiene sendte meg, så jeg endte opp med å gå riktig ved bare å prøve meg fram, du skal vertfall komme fram til den kuppelen med den døra i. Da kommer du til en siste blokkering med fiender også kan du forlate skogen, men ikke uten å ta den jævla drage dama igjen. :p

Lenke til kommentar
Det har med skyggene på søylene å gjøre. Du skal gå inn i de som har skyggen mot midten eller omvendt, husker ikke helt. En av de to i alle fall, du finner fort ut hvilken som er feil.

 

Ok jeg gikk der det var skygger som ser ut som 2 buer (rett fram ved søylen) . Så kom jeg tilbake til starten ved døra der jeg kom inn ved starten når du går igenom den kirka der. Skal jeg gå rett fram igen da eller til venstere eller høyere eller tilbake ?

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar

en ting til..

hva F.. er det med saving systemet til dette spillet??

hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på.

enormt iriterende..

som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår.

kjedelig å måtte spille alt på nytt!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
en ting til..

hva F.. er det med saving systemet til dette spillet??

hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på.

enormt iriterende..

som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår.

kjedelig å måtte spille alt på nytt!

 

Det er bare sånn det er, synes det virker bra jeg.

Endret av Dalethion
Lenke til kommentar
en ting til..

hva F.. er det med saving systemet til dette spillet??

hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på.

enormt iriterende..

som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår.

kjedelig å måtte spille alt på nytt!

 

Det er bare sånn det er, synes det virker bra jeg.

 

virker bra???

nei det gjør det fa.. ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...