Gå til innhold

Lyd filene til GTA3 ble skadet under brenninga.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lyd filene til gta 3 ble skadet under brenninga og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det???

Høh? :o

Du har altså brent GTA3 og så ble lydfilene skadet, og nå vil du vite hvor du kan finne de?

Prøv direct connect :wink:

Skrevet

Ja det var meninga det! var på lan i helgen og jeg fant det på en anen pc! jeg prøvde det og da virka alt! så da brente jeg det og sletta det fra pcen og når jeg skulle prøve det igjen kan den ikke instalere lyden bare noen! vet du hvor jeg kan få det

Skrevet

Hmm.. Installerer den lyden da? :-?

Mener å huske at alle lydfilene lå på CD2. ikke nåe å installere vel... Men som sagt, prøv direct connect eller noe lignende.

Skrevet

ååå er det sånn det henger sammen... Du kopierte altså installasjonsmappen hans over på din maskin? Og brente så installasjonsmappen over på en cd?

Lydfilene skal ligge på en cd, ikke på HDen (med mindre man bruker nocd-crack ja! :grumpy::p )

Skrevet

jeg har funnet ut hvem filer jeg mangler POLICE.WAV og SFK.RAW jeg har lasta ned det dc greiene men jeg kommer ikke inn på noen av dem det står at jeg ikke sharer hvordan share jeg filer??? Har noen av dere gta3??

Skrevet

Jeg har det.. Kan se om jeg finner filene og maile dem til deg hvis de er seg under 1mb. Hvis ikke kan jeg legge de ut på nettet så du kan laste ned.

Skrevet

:lol: ikke bra!

sfx.raw som lå i Rockstar GamesGTAIIIaudio er på 77 mb :lol:

police.wav som lå på CDen var i utgangspunktet rundt 30 mb, men etter litt komprimering ble den 2 mb. Så den kan jeg legge ut på internett...

Edit: police.wav ligger her

Skal se hva jeg kan gjøre med sfx.raw...

Skrevet

Huhei igjen...

Komprimerte sfx.raw så mye som mulig, men den ble fremdeles for stor. 60 mb.

Hvis du har mirc kan jeg sende den over der, eller du kan hente den fra FTPen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...