Haraldson Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hanging bullets. Helt normalt det. Sikkert noe overflow: hidden; et eller annet sted.
Fløffi Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Har ikke noe overflow i hele stilarket jeg har #content ol { margin-bottom: 10px; } #content ol li { list-style-type: decimal; text-indent: 0; margin: 0; padding: 2px; } (margin 0, og padding 2) men teksten er fortsatt klistra til punktet.. Gir opp jeg, får bare være sånn
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er nødt til å ha gjort noe feil altså, fordi jeg har ingen problemer med å slenge padding på li for å få teksten lenger unna punktet. Endret 7. mars 2008 av Jesper Karsrud
Ståle Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Du kan jo prove med noen ekstreme verdier #content ol li { list-style-type: decimal; text-indent: 0; padding: 200px; } og margin:0; trenger du ikke iogmed at du allerede har det.
Fløffi Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Da forsvinner punktet helt uti hutigheita til høyre.. Om jeg tar vekk * { bla bla, så kan jeg ordne med listene som jeg vil, og alt er logisk. men da krøller alt annet seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå