heggz Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett
LucarioX Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Om grafikken blir enda litt bedre enn i Fifa 08 og de legger til noen nye moduser skal nok dette i hus Endret 3. mars 2008 av LucarioX
mESA Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Det blir vel nett samme som FIFA08, bare uten klubblag. Dette skal nok ikke i hus:p
JonnyO Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls?
heggz Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls? Usynlige vegger så ballen aldri går ut til innkast eller corner Blir som å spille i en binge.
SniKaZ Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe det hvis det har unlockable invisible walls, som i fifa world cup 06 det var skamfett Hva er unlockable invisible walls? Usynlige vegger så ballen aldri går ut til innkast eller corner Blir som å spille i en binge. Lol virker jo utrolig kult da:)
Anbefalte innlegg