Gå til innhold

Den store Mythos tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tror nok invite-systemet forsvant med det gamle designet på siden dessverre.

Signet selv opp for ca 2 uker siden, og har ikke hørt noe enda.

 

De venter visstnok på en fix av noe slag før de inviterer folk igjen;

 

Open Beta isn't exactly tomorrow, so we're accepting e-mails into our list. That list we invite from. We haven't sent any invites yet because we're waiting on something special to happen (a fix actually lol). We'll start inviting people from that list shortly, and hopefully we can keep inviting people up until Open Beta, but we'll see! Worst that happens is that maybe the day before open beta we invite the remaining e-mails or something, we'll see!

http://forums.mythos.com/showthread.php?t=17596

 

Vi får smøre oss med tålmodighet

Lenke til kommentar
Tror nok invite-systemet forsvant med det gamle designet på siden dessverre.

Signet selv opp for ca 2 uker siden, og har ikke hørt noe enda.

 

De venter visstnok på en fix av noe slag før de inviterer folk igjen;

 

Open Beta isn't exactly tomorrow, so we're accepting e-mails into our list. That list we invite from. We haven't sent any invites yet because we're waiting on something special to happen (a fix actually lol). We'll start inviting people from that list shortly, and hopefully we can keep inviting people up until Open Beta, but we'll see! Worst that happens is that maybe the day before open beta we invite the remaining e-mails or something, we'll see!

http://forums.mythos.com/showthread.php?t=17596

 

Vi får smøre oss med tålmodighet

 

Aah, jeg skjønner.. Jeg er så sykt klar for Mythos nå!

Lenke til kommentar
fikk denne e-posten i dag tidlig:

Congratulations!

You have been selected to help test Mythos, an online action role-playing game from Flagship Studios

 

yey :!:

gleder meg til jeg kommer hjem fra skolen idag

 

Samme her! :) Nettop registrert accounten min, og spillet er ferdig installert.

Here we go!

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt det, men ble nesten nedrent av en kollega på kontoret idag som hadde fått betainvite i morrest. Han skjønte ikke hvorfor, men var jeg som hadde registrert sikkert 10 adresser. :p

 

Tror jeg fikk invite på alle adressene jeg meldte opp, så har vel i alle fall 1 invite til overs. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men bør vel gå bra dersom jeg bare forwarder mailen jeg fikk til den som vil ha en invite her?

Lenke til kommentar
Hadde helt glemt det, men ble nesten nedrent av en kollega på kontoret idag som hadde fått betainvite i morrest. Han skjønte ikke hvorfor, men var jeg som hadde registrert sikkert 10 adresser. :p

 

Tror jeg fikk invite på alle adressene jeg meldte opp, så har vel i alle fall 1 invite til overs. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men bør vel gå bra dersom jeg bare forwarder mailen jeg fikk til den som vil ha en invite her?

 

Jeg hadde ikke sagt nei takk til en invite for å si det sånn :) Signet meg opp et par ganger og ingen mail her :\

Lenke til kommentar

Spilte i kanskje 2 timer i går kveld og min Gadgeteer ble vel omkring lvl 14. Jeg spilte slik "only pvp"-mode.

 

Jeg synes grafikken i spillet var fin og lettdrevet. Lyden var strålende. Enormt kule lydeffekter på enkelte skills. Crafting, socketing, items osv. virker veldig gjennomført. Fikk dessverre litt for stor følelse av MMO-grinding når jeg gikk rundt i huler og gjorde quest. Var liksom ikke quests med mål og mening som de man finner i diablo kloner mer rettet mot singleplayer.

 

Layouten på monster og områder synes jeg også var rimelig kjedelig. Monster sto liksom helt tilfeldig overalt. Man hadde ikke de enorme klyngene man finner i Diablo, eller de små, tøffe hulene man plutselig kommer over i spill som Dungeon Siege og Sacred.

 

PVP:

 

- Det at man må holde ctrl og trykke på noen var ren skit. Hvorfor må jeg det når jeg spiller på en pvp server? Og hvorfor må jeg det for å forsvare meg dersom noen angriper meg? Og hvorfor må hvert eneste party member gjøre det når en member blir angrepet eller angriper?

 

- 8 sek safe tid etter at man har blitt drept koblet med det faktum at man kan drepe folk i byer oppfordret noe så sykt til spawn camping og dreping om og om igjen av samme fyr.

 

- Skjønte ikke noe av hvordan det at man mister items når man dør funker. Jeg kunne drepe en lvl 25 eller en lvl 5 om og om igjen til de hadde mistet så mye at de var nakne, men jeg ble også sikkert drept 10-20 ganger av både høyere og lavere lvl folk uten å miste en eneste item. Og det etter at jeg hadde stjålet tonnevis med legendary items fra lvl 25 fyren. :D

 

Skills og Leveling:

 

- Skillsystemet virker gjennomført, men har spilt for lite til å prøve det skikkelig.

 

- Synes ikke noe om det systemet Mythos (og så godt som alle andre slike spill) bruker til leveling. Jeg klarte f.eks å drepe noen lvl 25 monster som lvl 9, men fikk tilnærmet 0 exp for strevet. Jeg vil bli belønnet for det arbeidet jeg gjør.

 

 

Jeg skal prøve det litt til, men tror aldri spillet her vil bli noe jeg investerer mye tid i.

 

Virker også som den skillen jeg bruker som Gadgeteer er grusomt ubalansert (spesielt i en så sen fase av beta). Den heter vel Tesla Widget eller noe og lar meg mer eller mindre bare løpe rundt og plukke loot mens tesla widgeten dreper alt rundt meg. Dette er i områder hvor monstre er 6-8 levler høyere enn meg.

 

Edit: Bare et spørsmål, som oppklaring, til dere som har spilt det en del:

 

Sloss man for å komme noe sted? En "sisteboss" man skal ta eller noe slikt? Følelsen av bare å løpe rundt og drepe monster uten mål og mening var alt for stor synes jeg.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...