Gå til innhold

Synskrav/bruk av kontaktlinser i Garden?


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har nettopp mottatt varsel om planlagt innkalling til Garden i april 09.

Er klar til å legge meg i hardtrening, men er mer bekymret for synet...Jeg bruker for tiden "natt og dag"-linser som kan være på i opptil 30 dager. Jeg merker ikke noe til de til vanlng, men skjønner det kanskje kan være litt værre under røffe forhold/i felt. Vil det by på problemer? Hva er policy på dette?

 

Jeg fikk jo merknad for nedsatt syn (vet ikke nøyaktig karakter) på sesjon, og vil anta at de rette vedkommende har fått med seg dette, men da jeg syns det ville være for dumt å møte opp til innrykk bare for å bli dimmitert første dagen av medisinske årsaker, tenkte jeg det ville være lurt å spørre...

 

Et par andre ting: Hvis jeg kan bruke de, skal jeg ha på linsene på innrykksdagen (vet de sjekker synet, skal dette i så fall gjøres med eller uten linser?) Og hvor omfattende/streng er den medisinske undersøkelsen for øvrig?

 

Setter pris på svar fra noen som har vært gjennom dette allerede. Takk på forhånd! :))

Endret av Brutulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...