Barry White Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Hei! jeg er newbie i photoshop og trenger noen guider!
Hedeon Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Er jo en del ting du kan teste. Jeg lærte meg det jeg kan i Photoshop bare ved å leke rundt der inne og teste ut hva de forskjellige tingene var. Men du kan jo f.eks teste å bruke Google til å finne guider hvis det er det du vil ha tak i. Ellers finnes det jo mangen bøker om dette emnet, blant annet bøker som bygger opp til sertifisering i Photoshop om du vil det etter hvert og.
Egil.B Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 www.spoono.com har jo endel. Mange linker oxo
Amnio Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Og 3DCafe har en god del om en haug forskjellige progs. Ellers så er det sikkert ikke så dumt å kjøpe/laste Photoshop Bible eller hva den heter.
Admin'c Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 gå på biblioteket å lån en bok, evt kjøp en hos f.eks. norli eller noe :wink:
C. Alshus Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Skaff deg Adobe Photoshop: Classroom In A Book. Koster 500kroner, og er kjempebra. Finnes på norsk også. Her lærer du deg det grunnleggende. Når du har en piratkopi av Adobe PS, kan du likegodt kjøpe boka. Andre småtips finner du på http://www.hah.net/p5/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå