Gå til innhold

Problemer med å få spilt CS:S plutselig!

Anbefalte innlegg

Heisann. Håper det er noen kloke sjeler her som kan hjelpe meg litt.

Problemet med CS:S er nemlig slik at her om dagen fikk jeg beskjed om at "models brokenglass_piece.mdl og error.mdl coudnt be loaded" i det jeg nesten var kommet inn på en av spillserverene på steam.

Jeg reinstallerte cs og hl2 (med HL2 orginal DVD) men samme problem er der fortsatt.

Jeg har også fått tak i disse 2 filene, men har ingen huleste anelse om hvor de isåfall skal plaseres henne? Jeg prøvde å gå inn på cs/hl2 mappen min på datan, men fant ingen logisk plass å plassere disse 2 filene.

Hvis det hjelper, så har jeg nylig innstallert AVG antivirus program. Det var etter dette problemet egentlig kom.

Mvh

Preben

Videoannonse
Annonse

Det er riktig at det er få filer. Steam lagrer filene til spill i .GCF filer i mappen SteamApps. Jeg tror de er ødelagt.

Gå inn i Steam, sjekk om du har lastet ned Half-Life 2 og Counter-Strike: Source. Så høyreklikker du på Counter-Strike: Source og trykker Properties. Under fanen "Updates", velger du "Always keep this game up to date" under Automatic Updates. Under fanen "Local files", klikker du på "Verify integrity of Game Cache".

Det samme gjør du med Half-Life 2.

Dette skulle reparere de ødelagte .GCF-filene.

Endret av baosen

nå har jeg gjort dette du har forklart. Det hjalp fint lite egentlig. Samme feilmelding på office ihvertfall. Prøvde en dust også for morro skyld, da sto det at det var noe feil med directx. jeg har ihvertfall installert directx9c 3 ganger nå om igjen. (Riktignok har jeg ikke fått avinstallert directx9`n før jeg installerer den nye)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...