Robz Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Lurte på om noen har noen tips til bra pc spill, har tenkt modde i tilfelle? Ellers har jeg hatt gta før med mods, men det ble jeg lei og det er noe klikk med det nå har også hørt om en kamerat som anbefalte oblivion for du kunne ha en fet mod der... Men lurer på om dere veit om noen spill som er bra singleplayer og som har bra mods? For eks. : Garrys mod hl2... Trenger litt hjelp så jeg har noen spill jeg kan skaffe, trenger mere spill på pcn har så få Sier takk til all hjelp på forrhånd! ~ Robz
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 BF2 har flere kule modder. Forgotten Hope 2, project reality og masse mer Liker du strategi må du kjøpe Medieval 2 Total War eller Rome. Begge har masse modder. Sjekk her!
Robz Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 takk for hjelp crysis, hørt om det lurer om pcn min drar det... skal sjekke det ut...
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Battlefield 2 med sandbox mod! der kan du bygge veier, hus, "plante" trær osv. masse morsomt du kan holde på med der Edit: det er nesten det samme som garry's mod, men det er ikke like "fritt" og du kan ikke holde på med det samme.. liksom. Endret 1. mars 2008 av Kexxy er sexxy!
Robz Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 takk for svar i morra blir det download time;) Tidligere spill jeg har spilt på pc: WOW Runescape (LOL) GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Og Halfspillene (orange box ps3) Har mest exp. med GTA Modding men det er ikke et spessielt mod tool... bare masse mods egentlig... har noen mods som san andreas multiplayer på noen singleplayer spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå