dem0 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hei, Jeg har da laget designet til enhjemmeside med photoshop som ser slikt ut; LINK LINK LINK Problemet er at jeg trenger noen til å kode den til html eller css eller hva det måtte være. Pm meg hvis noen har litt fritid til overs.
Garanti Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Bare noen kommentarer til siden: Dersom du vil at noen skal lage denne siden fra bunnen av med login, forum osv., bør du ikke forvente at noen gjør det gratis. Det vil faktisk bli ganske dyrt. Det er en orddelingsfeil i overskriften og underoverskriften, det heter "hobbysenter" og "et norsk design- og animasjonsforum". Når det gjelder boksen "Brukere Online", hvordan skal forumet "vite" navnet på gjesten Steven? EDIT: Mulig jeg virker krass, det er i så fall ikke meningen. -Garanti Endret 1. mars 2008 av Garanti
dem0 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 Bare noen kommentarer til siden:Dersom du vil at noen skal lage denne siden fra bunnen av med login, forum osv., bør du ikke forvente at noen gjør det gratis. Det vil faktisk bli ganske dyrt. Det er en orddelingsfeil i overskriften og underoverskriften, det heter "hobbysenter" og "et norsk design- og animasjonsforum". Når det gjelder boksen "Brukere Online", hvordan skal forumet "vite" navnet på gjesten Steven? EDIT: Mulig jeg virker krass, det er i så fall ikke meningen. -Garanti Bare fint at du sier i fra, lett å rette opp i.
Speedy610 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 bump.. hah vis det er noe som er dum nok til og kode en sånn komplisert side så er du heldig skal jeg si deg
Robocoop Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hei, Jeg har da laget designet til enhjemmeside med photoshop som ser slikt ut; LINK LINK LINK Problemet er at jeg trenger noen til å kode den til html eller css eller hva det måtte være. Pm meg hvis noen har litt fritid til overs. Gjorde et forsøk, men resulatet ble ikke så bra som jeg hadde håpet på. http://home.c2i.net/sstroemm/arne/
Speedy610 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hei, Jeg har da laget designet til enhjemmeside med photoshop som ser slikt ut; LINK LINK LINK Problemet er at jeg trenger noen til å kode den til html eller css eller hva det måtte være. Pm meg hvis noen har litt fritid til overs. Gjorde et forsøk, men resulatet ble ikke så bra som jeg hadde håpet på. http://home.c2i.net/sstroemm/arne/ LOL men fin begynnelse
Stian89 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Nei, du får enten betale noen til å gjøre det, eller sette deg ned å lære deg grunnleggende+ html/css. Du vil komme langt med det. Å sette selve designet sammen burde ikke være så veldig vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå