Gå til innhold

Koding av hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har da laget designet til enhjemmeside med photoshop som ser slikt ut; LINK LINK LINK

Problemet er at jeg trenger noen til å kode den til html eller css eller hva det måtte være. Pm meg hvis noen har litt fritid til overs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare noen kommentarer til siden:

Dersom du vil at noen skal lage denne siden fra bunnen av med login, forum osv., bør du ikke forvente at noen gjør det gratis. Det vil faktisk bli ganske dyrt. Det er en orddelingsfeil i overskriften og underoverskriften, det heter "hobbysenter" og "et norsk design- og animasjonsforum". Når det gjelder boksen "Brukere Online", hvordan skal forumet "vite" navnet på gjesten Steven?

EDIT: Mulig jeg virker krass, det er i så fall ikke meningen. :)

-Garanti

Endret av Garanti
Skrevet
Bare noen kommentarer til siden:

Dersom du vil at noen skal lage denne siden fra bunnen av med login, forum osv., bør du ikke forvente at noen gjør det gratis. Det vil faktisk bli ganske dyrt. Det er en orddelingsfeil i overskriften og underoverskriften, det heter "hobbysenter" og "et norsk design- og animasjonsforum". Når det gjelder boksen "Brukere Online", hvordan skal forumet "vite" navnet på gjesten Steven?

EDIT: Mulig jeg virker krass, det er i så fall ikke meningen. :)

-Garanti

Bare fint at du sier i fra, lett å rette opp i.

Skrevet
Hei,

Jeg har da laget designet til enhjemmeside med photoshop som ser slikt ut; LINK LINK LINK

Problemet er at jeg trenger noen til å kode den til html eller css eller hva det måtte være. Pm meg hvis noen har litt fritid til overs.

Gjorde et forsøk, men resulatet ble ikke så bra som jeg hadde håpet på.

http://home.c2i.net/sstroemm/arne/

LOL men fin begynnelse :p

Skrevet

Nei, du får enten betale noen til å gjøre det, eller sette deg ned å lære deg grunnleggende+ html/css. Du vil komme langt med det. Å sette selve designet sammen burde ikke være så veldig vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...