Gå til innhold

Living The Life


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en interessant idè. Eneste er hvor dette landet skulle vært?

 

Personlig kunne jeg ikke levd slik, dersom det skulle blitt aktuelt, fordi jeg ikke takler å være isolert fra omverdenen på den måten. Jeg er avhengig av sentrum; butikker, masse folk osv. Er jeg på ferie langt fra sivilisasjon mer enn ca 1 uke får jeg nærmest abstinenser. Det kan være greit et par dager for å roe seg ned, men så må jeg hjem igjen!

Lenke til kommentar
Det er en interessant idè. Eneste er hvor dette landet skulle vært?

 

Personlig kunne jeg ikke levd slik, dersom det skulle blitt aktuelt, fordi jeg ikke takler å være isolert fra omverdenen på den måten. Jeg er avhengig av sentrum; butikker, masse folk osv. Er jeg på ferie langt fra sivilisasjon mer enn ca 1 uke får jeg nærmest abstinenser. Det kan være greit et par dager for å roe seg ned, men så må jeg hjem igjen!

 

Jeg vet enda ikke hvor det skal være, men Nesten halve russland er ikke befolket etter som jeg har hørt.

New Zealand kan også gå, Det lever en stamme i NZ enda (husker ikke navnet dems) Men dem ser litt ut som indianere :p

Canada kansje? Som jeg sa så har jeg ikke starta med å finne ut hvilket land det skal være.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg hvordan de menneskelige faktorene etterhvrt ville rive i stykker hele prosjektet ettersom matreservene forbrukes, utstyr bryter sammen og folk blir syke/skadde. Det danner seg sosiale skiller og noen føler seg ikke sosialt inkludert. Selv med moderne medisinsk hjelp og en forhåndssnekret landsby tror jeg ikke alle deltakerne ville blitt "lykkelige". Sikkert morro en periode, men man skal være ganske dedikert om vier livet sitt til et liknende prosjekt. Jo flere mennesker i byen jo flere problemer og vanskeligere vil det være å holde alt på skinner også vil jeg påstå. Prosjektet funker nok bra i tanken men jeg tror virkeligheten ville blitt noe ganske annet, ihvertfall med "voksne mennesker"...

 

(Hva er greia med alle postene som har dukket opp i det siste om hvor meningsløst livet er?)

Lenke til kommentar

Virker som det eneste i livet ditt som betyr noe er penger, vil ikke si at dette er en god ting. Du kan ha andre drømmer enn å bli rik. Nå vet jeg ikke i hvilken situasjon du er i, men kanskje du bør finne drømmer som er langt mer realistiske enn det bli rik.

 

Ser virkelig ikke på på ''gå tilbake i tid'' og levet som en Amish som en god ide eller løsing. Gjør heller de beste av livet ditt i et moderne samfunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...