Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg la "barnet" mitt dra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes en forskjell mellom å sitte hjemme med mor, og sende sin 16 år gamle sønn på fylletur i utlandet. Denne moren er jo ikke dum. Hun vet jo at ungen vil drikke. Så vist man akspepterer det og hun tror at han er moden nok til å takle det så er jo det greit.

 

Men jeg personlig villle aldri akseptert det.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar

Når jeg ikke hadde syntes drikking er ok før man er 18 år, eller snart 18. Så vil jeg aldri leke dum og shippe ungen min til utlandet for å drikke. Spesielt vist han er så ung og gjerne ikke har så mye erfaring innen området. Skal ungen min først ha en gedigen fyllekule så vil jeg at han/hun gjør i Norge. Slik at jeg har muligheten til å hjelpe til om noe skulle gå virkelig ille.

Lenke til kommentar
Syntes ikke det høres ut som en god idet men det er jo en ting du nesten finne ut av selv :p

 

Avgjørelsen er nok tatt gett.. han får lov til å dra. hadde det ikke vært for faren hans så hadde ikke jeg latt han dra. huff.. Får håpe det går bra når har drar ned.. ellers kommer jeg og hente han :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er selv 16 og mora mi ser positivt på det at jeg skal dra sammen med andre folk, som ikke er myndlige en gang, til utlandet osv. når jeg nevner det for henne.

 

Tror dette tilfellet kommer litt an på hvor mye tillit du har til sønnen din?

Du kan jo nevne det for han om du lar han dra, at du vil at han skal ha i bakhodet at du stoler på han. Hvis han er så moden som du påstår kommer han nok til å oppføre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...