Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blekning av tenner?


Cosmo med K

Anbefalte innlegg

La meg først og fremst si at jeg ikke visste helt hvor dette burde postes, beklager på forhånd om dette er på feil sted.

 

Blekning av tenner?

Jeg lurer da først og fremst på om dette er en tjeneste som tilbys til allmann? Deretter lurer jeg på hva priser for slikt er, altså full blekning av alle tenner. Noen eventuelt vet om noen steder som tilbyr slike tjenester?

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår at du tar en telefon til nærmeste tannlege. Eventuellt kan du jo be tannlegen din polere tennene, da blir de også mye hvitere. Hvorfor vil du bleke tennene? Drikker du mye kaffe , svart te eller lignende? (Det kan man jo eventuellt slutte med!)

Husk at mange har, naturlig, litt mørkere tenner enn andre.

Lenke til kommentar
La meg først og fremst si at jeg ikke visste helt hvor dette burde postes, beklager på forhånd om dette er på feil sted.

 

Blekning av tenner?

Jeg lurer da først og fremst på om dette er en tjeneste som tilbys til allmann? Deretter lurer jeg på hva priser for slikt er, altså full blekning av alle tenner. Noen eventuelt vet om noen steder som tilbyr slike tjenester?

 

 

Tannleger gjør det for 4-5000, muligens mer enkelte steder. Da er det skinne med blekingsstoff i, som du må gå med så og så lenge pr dag i en periode avhengig av blekningsstyrke.

 

Ellers har noen skjønnhets/hudpleie/helse-salonger det og. Men her er det mye "skumle" og skadelige produkt ute og går. Prisene her er ofte litt lavere enn tannleges, pluss at det kan være gjort på no time. Jeg vet om ett merke som er trygt, det kalles CosmoWhite. Gjort på ca en time, og et veldig pent resultat. Men pass på å få se bilder av tidligere kunder, for søler de blekningsstoff på tannkjøttet blir det hvite flekker og smertefullt. Dessuten kan en kjøpe med hjemmesett, så en selv kan holde det ved like. :)

 

Uansett hvor du gjør det lønner det seg med en tannlegetime først, for å sjekke emaljen og eventuelle hull og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...