Gå til innhold

Spill som er verdt å kjøpe


Mann20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW?

 

Hvis CoD4 er det du ser på som en Tactical Shooter tror jeg du tar feil ;) Men som virulence sier, kommer Rainbow Six: Vegas 2 ut snart. Hvis du likte CoD4 kan det jo være et alternativ å se på Frontlines: Fuel of War når det kommer.

Lenke til kommentar
Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW?

 

Hvis CoD4 er det du ser på som en Tactical Shooter tror jeg du tar feil ;) Men som virulence sier, kommer Rainbow Six: Vegas 2 ut snart. Hvis du likte CoD4 kan det jo være et alternativ å se på Frontlines: Fuel of War når det kommer.

 

Ja, det er kanskje sant det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe nytt om Army of Two, f.eks reviews eller noe? Har sett ett clip eller to,så ganske bra ut..

 

http://www.gamer.no/artikler/army_of_two/49110

 

Du kan lese den, men jeg styrer unna da jeg er singleplayerspiller som jeg liker best. Spiller ihvertfall singleplayer pga du får historie, bedre grafikk i selve SP-delen og slipper å høre sytet til folk som whiner att chainsawen i Gears er cheat for eks!

Lenke til kommentar
Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW?

 

Rainbow Six: Vegas 2 kommer rundt den 19ende denne måneden, er visst ganske etterlengtet av mange. R6-serien er vel nærmest som gudfar for Tactical Shooters å regne.

 

Rainbow six-serien er en gudfar for taktisk fps, med UNNTAK av vegas-serien. Arkade-fps til gangs. Morro kan det godt være, men taktisk er det ikke.

Lenke til kommentar
Noen som vet on et Tactical Shooter spill kommer snart? Litt som Cod4: MW?

 

Rainbow Six: Vegas 2 kommer rundt den 19ende denne måneden, er visst ganske etterlengtet av mange. R6-serien er vel nærmest som gudfar for Tactical Shooters å regne.

 

Sant nok, men mange gjør det så mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...