Gimlisonofgloin Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Jeg i rebel emcampment, så ber SGt. Petersen meg om å "blow the gate" men jeg har ingenting å sprenge med og når jeg fyrer av en 203 dreper jeg en av fangene som tilsynelatende er død. Hva skal jeg gjøre?
karasjok Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Gå helt bort til porten.Beveg deg litt fra f.eks helt fra venstre siden mot høyre siden av porten.Du skal få muligheten til å sprenge porten med action knappen.Altså du vil få frem et "dynamitt" ikon på skjermen(trykk på action knappen). Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha....!You bloody REDNECK....! Spiller masse via nettet,det er driiiiiiiiiiiiiit tøøøøøøøøøft!
salte aper Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 du må ikke spille singel player fordi det suger. spill multyplayer det er drit kult
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 La nå han spille single playeren om han vil. Selv installerte eg SOF2 og eg har aldri giddet å spille single player men kun multiplayer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå