Idi Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hei folkens Har div. problemer når det gjelder tilkobling av HDèr etter at jeg skiftet HK(gigabyte GA 965P-DS3) og gikk over til Vista/64. Hovedkortet har 4 sata2 porter(gule) og 2 Gsata2(lilla) porter men jeg får kun opp 3 disker på disse , og jeg vet ikke hvorfor?? Har nå kjøpt en kontroller som jeg har koblet opp to disker til men heller ikke her vises de i diskbehandling. Har lest gjennom det jeg finner om lignende ting på forumet uten å ha blitt noe klokere av den grunn. Noen ideer der ute?? Hilsen Idi
cdr Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) De fleste slike problem har sine røtter i drivere. Har du installert alle driverne som fulgte med CD-en? Ifølge gigabyte's specs sies det at noen av portene dine har RAID-støtte, mulig du trenger ekstra drivere til disse - som i de aller fleste tilfellene finnes på CD-en som følger med. Endret 28. februar 2008 av RaScZaK
Idi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 De fleste slike problem har sine røtter i drivere.Har du installert alle driverne som fulgte med CD-en? Ifølge gigabyte's specs sies det at noen av portene dine har RAID-støtte, mulig du trenger ekstra drivere til disse - som i de aller fleste tilfellene finnes på CD-en som følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå