Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

problemer med Kenwood 502 spiller


[dR]MiljO

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg har kjøpt meg en Kenwood 502( http://www.kenwood-electronics.co.uk/produ...eivers/DPX502U/ ) men jeg har noen små problemer.

 

Den første tingen er vel ikke et problem, men jeg har kjøpt med ipod. Og når jeg kobler denne til spilleren med USB får jeg bare styrt den via spilleren. Dette er jævla tungvindt, og det går ikke ann å finne de sangene man vil. Er det noen måte jeg kan få styrt ipoden direkte ved å bruke USB?

 

Det andre problemet er at alle innstillingene på spilleren sletter seg hvis jeg skrur av bilen. Hvordan kan jeg ordne dette?

 

Det siste problemet er fjernkontrollen. Hvis jeg prøver å skru opp lyden, så dunker det en gang KJEMPE HØYT i bassene, og deretter slutter de å virke i 5 sek. Fjernkontrollen fungerer heller ikke da, og det fungerer heller aldri å bytte sang osv med kontrollen.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjernkontrollen eller spilleren har en feil, så ta den med dit du kjøpte den, og få dem til å sjekke det...

 

Også må du koble om på spilleren din, slik at riktig ledning får konstant strøm... Jeg mener det beste er å legge opp en ny ledning fra batteriet til spilleren, da gjerne en som er noen hakk tykkere en de orginale ledningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...