jajamensen Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) som dere kan se så er det merkelig firkanter som avslutter pcen etter 15 min med spilling): dette skjer bare under spilling Endret 28. februar 2008 av jajamensen
SirAmp Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 også kjent som artifackts, kan være mye rart, men siden det kun kommer ved spilling, og ikke før etter en stund tipper jeg på varme, prøv å åpne sidedøra på kabinettet, og se om det skjer da også!
jajamensen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 tror ikke at det har noe med temp å gjøre. cpu går aldri over 50. gpu aldri over 70. Firkantene er hele tiden. det begynner svakt, og blir mer og mer etter hvor lenge jeg spiller, helt til pcen skrur seg av.. hjelper det å innstalere hele driten på nytt?
SirAmp Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 ser nå at du kjører overklokket, på et problembrikkesett, prøv på standardklokk
jajamensen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 ser nå at du kjører overklokket, på et problembrikkesett, prøv på standardklokk kjører alt på stock, har bare ikke orket å endre det i signaturen.
Harribo Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Har du prøvd noen andre drivere? Så mistenkelig likt ut driverkluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå