Gå til innhold

Store hodetelefoner med kort ledning (1.2m)


eSik

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ser etter nye hodetelefoner aa bruke med iPoden og laptopen min. Jeg oensker noe med meget god lyd og skikkelig basstrykk, men vil ikke ha 3m ledning(!!!) Hva er mitt beste alternativ med 1.2m ledning? Jeg oensker som sagt hodetelefoner som dekker hele oeret.

 

Har kikket litt paa Sennheiser HD555. Jeg har brukt disse tidligere og er meget fornoeyd med lyden. Men faar jeg byttet ledningen paa disse, og i saafall hvor faar jeg kjoept ny ledning? Ser jo ut som det skal gaa greit aa bytte den ut jfr. denne guiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hei,

 

Jeg ser etter nye hodetelefoner aa bruke med iPoden og laptopen min. Jeg oensker noe med meget god lyd og skikkelig basstrykk, men vil ikke ha 3m ledning(!!!) Hva er mitt beste alternativ med 1.2m ledning? Jeg oensker som sagt hodetelefoner som dekker hele oeret.

 

Har kikket litt paa Sennheiser HD555. Jeg har brukt disse tidligere og er meget fornoeyd med lyden. Men faar jeg byttet ledningen paa disse, og i saafall hvor faar jeg kjoept ny ledning? Ser jo ut som det skal gaa greit aa bytte den ut jfr. denne guiden

 

Ebay har vel ledninger til slikt... Forøvrig er det dumt å kjøpe hodetelefoner basert på ledningslengde, lær deg å lodde én gang for alle så er det problemet borte.

Linker til meg selv: http://captain-odegard.com/how_to_fix_audio_jacks.html

Lenke til kommentar

Halla kaptein karneval,

 

har en kompis som gaar elektroingenioer og er lidenskapelig opptatt av dette opplegget. Han skryter voldsomt av skillza sine, saa dette boer vel vaere en smal sak?

 

I saafall er Sennheisser SD555 min beste bet, eller hva? Hva med storebror, verdt de ekstra penga?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Halla kaptein karneval,

 

har en kompis som gaar elektroingenioer og er lidenskapelig opptatt av dette opplegget. Han skryter voldsomt av skillza sine, saa dette boer vel vaere en smal sak?

 

I saafall er Sennheisser SD555 min beste bet, eller hva? Hva med storebror, verdt de ekstra penga?

 

HD555 kan nok være et godt valg da ja... ikek rpøvd dem for mye selv, men vet mange skryter av dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...