Gå til innhold

Kjøpe iphone fra http://iphone.wipeout.no


Cx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Basip skriver. Går du inn på www.wipeout.no står det følgende i blogg fra 26. februar:

Tirsdag 26.februar

Me har nå entra eksamensperioden i fra helvette og det e ikkje særlig møje aktivitet foruten skuleaktivitet. Til og med iphone businessen e nedprioritert. Me fekk litt meir respons enn me hadde venta på den fronten, så me ska bare få sendt avgårde di telefonane som allerede e spoken for, så må me holda det litt on the down low innte videre. Dagen i dag blei tilbringt i biblioteket og det va ikkje særlig enkelt å motivera seg te å pugga på kryptografidefinisjona, og generell datasikkerhet når solå skinte og det va 25 varme ute. Me må nok bare venna oss te det, for det meldes om mostly sunny with a high near 75′ i dagene framøve og viss me ska holda karaketrane på samme nivå som ambisjonane e det bare å holda seg innendørs.

Endret av g0lden
Lenke til kommentar
håper ikke pakken blir stoppet i tollen og da koster det like mye som å kjøpe på finn.tollerne er veldig gira på å stoppe usa pakker om dagen.idag sjekket de inni pakken min fra usa.

 

Kjipt hvis jeg må det! Men de sa til meg at de sendte telefonen som "gift" og satt verdien til 150$, da skal den ikke bli stoppet. De hannde sendt telefoner tidligere uten problem. Jeg skal uansett si hvordan det går når jeg får min. Står at den er i Los Angeles nå:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...