Gå til innhold

Gratis World of Warcraft! Privat server..

Anbefalte innlegg

Skrevet
For å være ærlig så spiller jeg på Toxic-WoW.net sin EU server, den er helt ok å spille på, men ikke noe mer enn det.

En ting er ivertfall helt klart, privateservere vi aldri bli helt blizzlike. Og en ting til, det er nesten bare østeuropeere som spiller ;)

Er vel ikke så rart.. er vel samme prisnivå uavhengig av hvor du bor, og østeuropeere har mye mindre kjøpekraft ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dere burde spille på ani-wow.com, de har ca 7000 spillere til sammen, og jeg vil si serveren er veldig stabile, alle hgar rundt 200ms. BG og Arena funker helt greit der også, så klart det er noen glitches og bugs, men det er private server ffs :D Jeg spiller på Fury, en instant 70 realm der du starter med tier 4, og må raidet for resten. Du kan også spille på andre servere som er blizzlike, med lav drop rate, og x3 lvling rate.

Nei, denne severen er alt annet enn stabil! ALLTID når jeg titter innom ligger msen på 2k++, og det er så og si umulig å spille.

De har fått en sponsor nå, den heter voyoko eller noe sånt, de sponser serverene mot reklame, derfor har serverene blitt stabile. Men er enig i at de var jævlige å spille på før, men de har også ryddet opp på serverene sine, blandt annet en rollback som gikk utover alle spillerne, så vil si at serveren er lag free nå :thumbup:

Endret av Nautique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...