Gå til innhold

Gratis World of Warcraft! Privat server..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske nice med sånne servere iblandt. Du kan jo teste pvp skillsene dine mot likegyldige all the time. gjøre pvp med bedre gear = fetere. Du kan også teste charrs som du eventuelt har lyst å lvle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøvde dette her om dagen, og det var egentlig bare kaos og rot. Vanlig WoW er mye bedre, dog jeg synes Blizzard kunne gjort det enda litt raskere å levle.

Kan ikke alle berre starte på lvl 70?

Poenget med det er? :ermm:

Når du først vil hoppe over levlinga hadde det vel vært like greit og begynne på 70?

Skrevet

Har aldri sagt at jeg vil hoppe over levlingen? Skjønner ikke helt hvor du får det fra. Jeg mener det tar for mye tid å komme til 70. Alle har forskjellig syn på hva som er lang tid til 70 og ikke. Sitter man konstant foran skjermen og spiller kan jeg forstå at det ikke tar for lang tid, men når man har andre ting å gjøre som ikke inngår spill, så tar det tid. Lang tid.

...så om du vil klage mer nå kan du søren meg bare cancelle accounten for da bør du IKKE spille WoW.

:hmm:

Skrevet (endret)

Spiller på en wowscape.net sin "Blizz high rate server" der får du ca dobbelt så mye xp for quest og kills. Ganske greit for en casual player som meg, så slipper jeg bruke 2 år på å bli 70. Nå holder det med 1 i stedet :wee:

Endret av QBab
Skrevet
Private servere er fulle av feil, så det er ikke en spesiell god måte å teste gear og builds på. ;)

Ja - dessverre. Jeg og en spillkompis av meg satte opp en. Det var morsomt en liten stund - vi var bare rundt 60 på vanlig server, men hadde lyst til å se alle raidinstancer etc. + teste gear, men det var ganske mange bugs, og ikke helt enkelt å få til. Man kunne gjøre utrolig mye, men teste gear var helt håpløst. Min warlock feks hadde bugs i talents, og alle demons fikk nytt navn hver gang jeg spawnet dem, så all training var borte. Det finnes sikkert bedre "startpakker" enn den vi brukte, for vi (eller han)brukte ganske mye tid på feilsøking og omprogrammering for i det hele tatt å få det til å fungere sånn noenlunde. Men når det var oppe kunne vi spille over nett sammen med noen få andre rundt omkring.

Men nå er vi der vi kan få det gearet vi testet på privatserver, men på en blizz server, og det er da mye morsommere.

Skrevet (endret)

Private servere har forbedret seg veldig, og den ene av de emulatorene klarer opptil 3k folk nesten uten crash. Men bugs er det fortsatt veldig mye av...

Som QBab sa litt lenger opp her: priv. servers er kanskje for de som ikke tar det så seriøst, og for de som ikke har allverdens tid til å levle på...

Endret av Selvin
Skrevet

bruker av og til å leke litt med privatservere når jeg ikke har game card til wow. Har faktisk vert borti en utrolig bra server. Men folk var jo så opptatt av events og ga faen i instance.

Skrevet (endret)
Private servere har forbedret seg veldig, og den ene av de emulatorene klarer opptil 3k folk nesten uten crash. Men bugs er det fortsatt veldig mye av...

Som QBab sa litt lenger opp her: priv. servers er kanskje for de som ikke tar det så seriøst, og for de som ikke har allverdens tid til å levle på...

Om de ikke orker å bruke 6D played så er det like greit de holder seg borte fra vanlig wow, for sånne ubercasuals vil vi ikke ha.

Endret av Smeagoldfish
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

6d?! Det er for de som har levla en til 70 før.. Jeg liker å stå i bg's osv også..

Skrevet (endret)

Om de ikke orker å bruke 6D played så er det like greit de holder seg borte fra vanlig wow, for sånne ubercasuals vil vi ikke ha.

Jeg er egentlig enig! Men jeg har spilt på private server på grunn av for eksempel dette med levling.

Men men, nå er det Shadowsong for alle penga! :)

Endret av Selvin
Skrevet

Det jeg gjerne skulle ha fått til er å sette opp en server på lan, så kunne alle valgt char med valgfritt utstyr og kjørt litt arena mot hverandre med jevnt gear.

(Vi er alle 70 og betaler på blizz servers og har epic gear osv. osv. så ville ikke hatt så veldig dårlig samvittighet for å gjøre det..)

Men det blir forløpig med tanken, virker som det er vanskelig å få det stabilt og i det hele tatt til å funke.

*(Om noen har noen gode forslag/erfaring med dette og vil si noe over PM, så er de hjertelig velkomne, men om dette strider med rettningslinjene så får moderator bare slette denne delen av posten.)*

Skrevet (endret)

Jeg har startet litt på private server.

Vi er en liten gjeng som har funnet en med passe xp boost.

Har spilt wow siden det kom ut, med noen pauser inni mellom, men har mistet litt interessen. Nå opplever å ha det litt gøy i WOW igjen, helt til jeg går lei. Innen den tid er forhåpentligvis AoC m.fl andre spill komt ut.

Gjerne send PM om dere vil ha link.

Servern er noooooe lunne stabil, de sliter litt på EU serveren, men skal bli fikset. ER ganske fornøyd med antall spillere også :)

Endret av g0lden
Skrevet

Dere burde spille på ani-wow.com, de har ca 7000 spillere til sammen, og jeg vil si serveren er veldig stabile, alle hgar rundt 200ms. BG og Arena funker helt greit der også, så klart det er noen glitches og bugs, men det er private server ffs :D Jeg spiller på Fury, en instant 70 realm der du starter med tier 4, og må raidet for resten. Du kan også spille på andre servere som er blizzlike, med lav drop rate, og x3 lvling rate.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Fungerer arena osv på private servere? Det må jo egentlig være ganske kjedelig da det er vanskelig å spille på en char som man ikke har trent selv.. Eller?

Skrevet (endret)
Fungerer arena osv på private servere? Det må jo egentlig være ganske kjedelig da det er vanskelig å spille på en char som man ikke har trent selv.. Eller?

Det kommer an på om serveren er instant 70, eller bare helt vanlig

levling :)

EDIT: Og ja, WSG og AB fungerer bra (snart EOTS også, ikke AV), arena fungerer også...

Endret av Selvin
Skrevet

Man kan jo spille character'n sin, siden man må raide for å få gear, men er litt forvirrende med 1000 nye spells som du ikke vet hva er, men det går raskt å lære seg det :thumbup:

Skrevet
Dere burde spille på ani-wow.com, de har ca 7000 spillere til sammen, og jeg vil si serveren er veldig stabile, alle hgar rundt 200ms. BG og Arena funker helt greit der også, så klart det er noen glitches og bugs, men det er private server ffs :D Jeg spiller på Fury, en instant 70 realm der du starter med tier 4, og må raidet for resten. Du kan også spille på andre servere som er blizzlike, med lav drop rate, og x3 lvling rate.

Nei, denne severen er alt annet enn stabil! ALLTID når jeg titter innom ligger msen på 2k++, og det er så og si umulig å spille.

Skrevet (endret)

For å være ærlig så spiller jeg på Toxic-WoW.net sin EU server, den er helt ok å spille på, men ikke noe mer enn det.

En ting er ivertfall helt klart, privateservere vi aldri bli helt blizzlike. Og en ting til, det er nesten bare østeuropeere som spiller ;)

Endret av Selvin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...