Gå til innhold

Fallout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor ikke bare drepe alle vaktene ved porten? du får mye våpen men taper fælt mye xp og godting du får i byen, i huset utenfor porten er det 2 folk som kan gi deg besøkskort til byen, du kan true det til deg, snakke det til deg eller stjele det ifra skapet eller stjele ifra en av de. det enkleste er å snike seg bak ryggen til en av de og stjele det.

Lenke til kommentar

hehe, gode jezuz ! lenge siden jeg spillte FALLOUT !

Og må bare si :

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Det sier vel det meste ! Fallout VAR FAEN MEG SÅ KEWLT !

 

 

Men husker jeg riktig, skulle du snakke med han sjefen, så kan du få kjøpt en sånn "FAKE" inngangspass... da kommer du inn.. husker ikke om det va noe "catch" med det. :shrug::shrug:

 

Men ja... syns å huske det va slik man kunne gjøre det ja ! :p

 

 

BTW: Fallout tactics SUX ! det blei en flopp !! 2k

Lenke til kommentar

Det beste er vel å 'låne' seg et fra skapet der om natta da. :)

 

Noen som vet når vi får se Fallout 3?

 

og fallout tactics er et av de bedre squad-baserte strategi-spillene noensinne.. nesten på lik linje med ufo:enemy unknown.
Yep, Fallout Tactics var veldig kult, men jeg synes det var for lite frihet i det sammenligna med Fallout. I Fallout kan du jo være skikkelig snill/ond alt etter hvordan du spiller. Mens i FT så er jo storyen lineær til de grader, selv om du har frihet til å kruse rundt i mellom missions da. Skulle likt å sett et Fallout Tactics med friheten fra Jagged Alliance!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...