Makri Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 som sagt...' skal ha fakta og meninger om hvilket, ikke: æsj så dårlig, æsj så barnslig. vil ha noe konstruktivt har det gøy å pusle med de spillene om kveldene på hytta og sånn men lei de gamle.
Comprade Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Vel, de er jo så godt som identiske vel, så min anbefaling er å spørre en hvilken som helst person om hvilket spill du skal ta, for så å velge det motsatte. Funker alltid for meg
Makri Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Vel, de er jo så godt som identiske vel, så min anbefaling er å spørre en hvilken som helst person om hvilket spill du skal ta, for så å velge det motsatte. Funker alltid for meg ok, takk, blir diamond da, søstra mi syntes fargen på den andre var så stilig
S-r-ex Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Eneste forskjell er hvilke pokemon du får: http://www.serebii.net/diamondpearl/exclusives.shtml De den ene ikke har har den andre, så det er bare å bytte over de pokemon som ikke finnes i respektive versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå