Gå til innhold

3. gangs rep. på tv - Hva får jeg som erstatningstv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det samme tingen du har hatt TVen til reparasjon for 3 ganger? Hvis det er det så har du i tilfelle krav på å heve kjøpet og få pengene tilbake. Om de skal gi deg en erstatnings-TV må den være minst like god som TVen du leverte fra deg.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en utstillingsmodell.... denne var omtrent 50% av fullpris. Så hvis jeg hever kjøpet vil jeg aldri kunne kjøpe meg en ny plasma. Jeg fikk tilbud om å heve kjøpet, men dette anbefalte ikke selger. Han anbefalte meg å sende den inn til ny "feilsøking" og kunne med 100% sikkerhet si at det ble erstatningstv... Så dette er en tv til utgangspunktet kr. 18.000,- Selv en ny erstatnings tv til 9000,- vil være bedre enn den jeg hadde???? Men denne tv'n var en meget bra tv for 2 år siden.....

 

Så jeg bør vel kanskje få en tv som er i samme prisklasse???? 16-17.000??? Og ikke LG's rimligste til 9.000,-???

Lenke til kommentar

Hvis du hever kjøpet har du krav på summen du betalte.

Hvis du får erstatnings-TV har du krav på en TV med samme eller bedre specs enn den du gir fra deg. Er TVen 2 år gammel er det godt mulig at en tilsvarende TV idag koster halvparten.

 

Om du betalte 9000 for en TV til 18 000 for 2 år siden får du ikke en ny TV verd 18 000 i innbytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...