Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Heisann, i går dødde min forsterker ut og jeg har en mistanke om at ett av rørene er ødelagt. Er det noen måte å se eller eventuellt måle om røret er ødelagt?..
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Er røret hvitt i toppen, er ikke det en måte å se om de er ødelagt? Er ikke sikker selv. edit:skrivetull, igjen Håper det er andre som kan svare. Endret 26. februar 2008 av ultimatedeskjet
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vet ikke, håper det er noen som kan svare på dette, trenger svar fortest mulig.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 vel du hører hvis det begynner å bli ødelagt og forsterkeren oppfører seg rart. så du vet egentlig om røret er gåen. de slutter også og lyse... hvor lenge har du hatt dem?
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hvor lenge jeg har hatt dem. Men det er ikke lyd i forsterkeren lengre og det er heller ikke lys i noen av rørene.
KimNK Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvis alle røra plutseleg har slutta å lyse er det nok mest sansynleg noko før i kretsen som har streika. Lettaste måten å sjå om eit rør begynnar å ta kvelden på er når det gløder blått.
jonnor Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hvor lenge jeg har hatt dem. Men det er ikke lyd i forsterkeren lengre og det er heller ikke lys i noen av rørene. Er det lys noen steder i det hele tatt? (hvis ikke, kan det være sikringen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå