Cool tomy Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hei eg har tenkt og bygge en virtuel bil (en simulator) er det noen som har ideer til hvor man kan få tak i bil deler (Ratt, pedaler, speedometer, steroanlegg, og dekselet som hører til der som rattet forsviner inn i hehe...) (ekte bildeler) Er det noen som vet det? Takk på forhond!!
avRack Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Din lokale bilopphøgger har kanskje noko slikt du kan få billig, evt. gratis mot reklame! Evt. ta ein prat med ein bilverksted og fortelja om ideen din og mulig du vil få slike brukte deler gratis mot litt reklame ! Eller kanskje du kjenner nokon som har ein bil dei skal levera til vrakpant, så kan du spørja fint om å få robba den fyrst før dei leverer den til vraking. Det skal nok ikkje vera så svært vanskeleg å få tak i slike deler..
Cool tomy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Din lokale bilopphøgger har kanskje noko slikt du kan få billig, evt. gratis mot reklame!Evt. ta ein prat med ein bilverksted og fortelja om ideen din og mulig du vil få slike brukte deler gratis mot litt reklame ! Eller kanskje du kjenner nokon som har ein bil dei skal levera til vrakpant, så kan du spørja fint om å få robba den fyrst før dei leverer den til vraking. Det skal nok ikkje vera så svært vanskeleg å få tak i slike deler.. Takk!!, men ka meiner du med ¨Reklame¨??
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 at du reklamerer for den personen/verksted osv han jobber for
Scotty Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Din lokale bilopphøgger har kanskje noko slikt du kan få billig, evt. gratis mot reklame!Evt. ta ein prat med ein bilverksted og fortelja om ideen din og mulig du vil få slike brukte deler gratis mot litt reklame ! Eller kanskje du kjenner nokon som har ein bil dei skal levera til vrakpant, så kan du spørja fint om å få robba den fyrst før dei leverer den til vraking. Det skal nok ikkje vera så svært vanskeleg å få tak i slike deler.. Takk!!, men ka meiner du med ¨Reklame¨?? At du reklamerer bedriften, f.eks har logo på siden av simulatoren. For det første, hva er budsjettet ditt til dette prosjektet? Og åssen er planene når du sier virtuel simulator? Skal det bare være ratt/pedaler osv som er til bilspill på pcen, eller skal det være dashbord osv? evt i et bil chasis? Holder på å lage en simulator selv(se signaturen). Men litt annerledes såklart. Fokuserer på at det skal være en morsom simulator til simulator bilspill(f.eks GTR serien, rFactor, RACE07 osvosv) Vet forøvrig om flere steder som selger veldig gode ratt, pedaler og girkasser til bilspill, tenker ikke på G25 f.eks Men det koster mye! Ligger omtrent 2000-7000kr for alt...
lynlim Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en del aktuatorer som kan være nyttig hvist du tenker å bruke bevegelse...
Cool tomy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Din lokale bilopphøgger har kanskje noko slikt du kan få billig, evt. gratis mot reklame!Evt. ta ein prat med ein bilverksted og fortelja om ideen din og mulig du vil få slike brukte deler gratis mot litt reklame ! Eller kanskje du kjenner nokon som har ein bil dei skal levera til vrakpant, så kan du spørja fint om å få robba den fyrst før dei leverer den til vraking. Det skal nok ikkje vera så svært vanskeleg å få tak i slike deler.. Takk!!, men ka meiner du med ¨Reklame¨?? At du reklamerer bedriften, f.eks har logo på siden av simulatoren. For det første, hva er budsjettet ditt til dette prosjektet? Og åssen er planene når du sier virtuel simulator? Skal det bare være ratt/pedaler osv som er til bilspill på pcen, eller skal det være dashbord osv? evt i et bil chasis? Holder på å lage en simulator selv(se signaturen). Men litt annerledes såklart. Fokuserer på at det skal være en morsom simulator til simulator bilspill(f.eks GTR serien, rFactor, RACE07 osvosv) Vet forøvrig om flere steder som selger veldig gode ratt, pedaler og girkasser til bilspill, tenker ikke på G25 f.eks Men det koster mye! Ligger omtrent 2000-7000kr for alt... Tusen takk!!!! Virtuel simulator: da mener eg at det er med dashbord som speedometeret er festa til som i ein orntlig bil der det er steroanleg og sont de dekselet som er der ska eg festa te eit bord med ratt på og gir (2 seters) ingen panser eller bakseter bare fram seter og dashbordet som er festet til bordet mit kansje eg ska ha med vindu der eg fester opp lerret og en prosjektor som viser bildene OSV. ingen dører og golv i simulatoren og heller IKKJE Hydraulic det blir altfor dyrt men eg har masse penger å bruke på den, men ivartfall tusen takk for all infoen!! og foresten! lykke Til Med Din Simulator da hehe...
Cool tomy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en del aktuatorer som kan være nyttig hvist du tenker å bruke bevegelse... Hva mener du med ¨aktuatorer¨ mener du Hydraulic og hvor mye kan eg få de(den) for?
Cool tomy Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 (endret) Scotty!!! den simulatoren var knall bra laget Spørsmål: 1. Hvor Gammel er du? trenger og vite det for vis du er over 18 så er det mye lettere for deg en for meg men eg vill bygga en bil simulator. 2.Hva slaks program brukte du til og Designa den simulatoren det var bare helt rå!!! 3. hvor ligger den plantasjen? tenkte en sånn hytte hadde vert fin til min simulator og. Men din simulator var nesten skuratt son som eg hadde set for meg! den var rå! er du i gang med prosjektet?? Endret 26. februar 2008 av Tomyf3
Scotty Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) Scotty!!! den simulatoren var knall bra laget Spørsmål: 1. Hvor Gammel er du? trenger og vite det for vis du er over 18 så er det mye lettere for deg en for meg men eg vill bygga en bil simulator. 2.Hva slaks program brukte du til og Designa den simulatoren det var bare helt rå!!! 3. hvor ligger den plantasjen? tenkte en sånn hytte hadde vert fin til min simulator og. Men din simulator var nesten skuratt son som eg hadde set for meg! den var rå! er du i gang med prosjektet?? Min alder har vel ingenting med dette å gjøre, men jeg er under 18. Programmet som ble brukt heter Sketchup Hvor den plantasjen ligger spiller vel ingen rolle. Det var en utstillingshytte, noe som sier seg selv at ikke er en lagervare. Om jeg er igang med prosjektet? Du klarte å poste i selve worklogen, og ikke i kommentartråden. Så det burde vel du vite? Men egentlig så virker det som om du er en litt yngre person, og hadde jeg vært deg hadde jeg drøyd det noen år. Et slikt prosjekt koster mye penger, og krever mye arbeid. Hittil har vel mitt prosjekt kostet ca 15 000kr, og jeg er fremdeles ikke helt ferdig. Endret 26. februar 2008 av Scotty
lynlim Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har en del aktuatorer som kan være nyttig hvist du tenker å bruke bevegelse... Hva mener du med ¨aktuatorer¨ mener du Hydraulic og hvor mye kan eg få de(den) for? Ja, ganske likt et hydraulisk stempel, bare at disse er elektriske. Har i flere slag lengder. fra 40mm til 300mm på 4000n(ca400kg). Du kan få en for en 500 lapp...
Cool tomy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Scotty!!! den simulatoren var knall bra laget Spørsmål: 1. Hvor Gammel er du? trenger og vite det for vis du er over 18 så er det mye lettere for deg en for meg men eg vill bygga en bil simulator. 2.Hva slaks program brukte du til og Designa den simulatoren det var bare helt rå!!! 3. hvor ligger den plantasjen? tenkte en sånn hytte hadde vert fin til min simulator og. Men din simulator var nesten skuratt son som eg hadde set for meg! den var rå! er du i gang med prosjektet?? Min alder har vel ingenting med dette å gjøre, men jeg er under 18. Programmet som ble brukt heter Sketchup Hvor den plantasjen ligger spiller vel ingen rolle. Det var en utstillingshytte, noe som sier seg selv at ikke er en lagervare. Om jeg er igang med prosjektet? Du klarte å poste i selve worklogen, og ikke i kommentartråden. Så det burde vel du vite? Men egentlig så virker det som om du er en litt yngre person, og hadde jeg vært deg hadde jeg drøyd det noen år. Et slikt prosjekt koster mye penger, og krever mye arbeid. Hittil har vel mitt prosjekt kostet ca 15 000kr, og jeg er fremdeles ikke helt ferdig. Ok! du har vel rett:( men eg er 13 år er det litt for unkt? men eg har masse penger å bruke da ca 17000 hehe... så eg håper eg har en simulator der hehe... Takk for at du sa ifra da:D kansje det går ann og få en litt enklere og biligere hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå