Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt - Føler sexpress


Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Hei.

 

Jeg ta det hele fra begynnelsen. Jeg har aldri hatt en kjæreste siden 3. klasse elns. Gjennom hele barneskolen var jeg veldig populær og var venner med alle i klassen. Men i klassen vår var vi skikkelig barnslige og ingen brydde seg om jenter, så alle jentene i klassen var sammen med eldre gutter eller fra andre klasser. Mot slutten av barneskolen og starten av ungdomskolen derimot begynte mange av vennene mine å få seg kjærester, og det var ei jente i klassen som likte meg også. Venninnene hennes spurte meg om jeg likte henne, de ble med meg hjem osv. Denne jenta var faktisk ganske fin også, ikke at det betyr noe særlig men. Men jeg var fortsatt veldig teit/barnslig så jeg nektet jo alltid for at jeg likte henne, vet ikke helt om jeg gjorde det heller men, er en stund siden. Men jeg slang kommentarer som "ikke faen" og trodde jeg var kul.

 

I 9. klasse var det også ei jente som plutselig fikk sansen for meg etter en rekke tilfeldigheter som muligens fikk henne til å tro at jeg likte henne. Denne jenta likte jeg ikke i det hele tatt, hu prata ganske mye, men det meste var bare tull, hun var også litt outsider og hang med de mindre populære. Men jeg hadde jo kammerater med de værste fjortissbimboene du får tak i så jeg var bare flau over at hun likte meg.

 

Jeg har aldri vært frempå når det gjelder jenter, det er alltid de som tar kontakt med meg. Jeg var også veldig stille blandt jenter og ofret ikke engang et blikk. Og med en gang de har tatt insiativ har jeg bare avvist.

 

Men videre på ungdomskolen gikk det nedover, jeg ble mobbet og selvtilliten min gikk til helvete. Dette pågikk vel i et år elns, men jeg er veldig selvkritisk og blir lett såret så dette gikk veldig inn på meg. Heldigvis fikk jeg masse nye venner i 10.klasse og kuttet ut de gamle. Det har begynt å gå gradvis bedre, men jeg er fortsatt ikke slik jeg var før. Det første året på vgs gikk helt greit. Jeg hadde venner, som jeg var med 4-5 ganger i uka, en fest av og til osv. Men jeg var fortsatt ganske stille og sånn.

 

Nå går jeg da i 2.klasse og har det egentlig bra. Jeg har endel kjempegode venner/venninner som jeg har det veldig bra med. Av alle vennene mine som jeg ofte omgås med er vel jeg den eneste som er jomfru. Jeg har ikke så veldig få venner heller. De aller fleste mistet jo jomfrudommen på midten av ungdomskolen og har feid over alt fra 5-40 jenter. Selv de som aldri hadde hatt noe serlig med damer før, fikk seg til slutt ei dame. Og det har mange ganger skjedd at vennene mine sier at de skal hjelpe meg med å få meg fitte og hvis jeg møter ei jente på fest, begynner de å pushe på osv. Et par av dem sier også at det er på tide jeg får meg noe også. Jeg har bare litt vanskligheter med å se for meg at det skal skje. Jeg er ikke helt fornøyd med meg selv, og er ganske usikker. Men mange jenter synes jeg er søt og de sier dette til meg, og det er vel positivt.

 

I vennegjengen min er det ingen som plager meg eller mobber meg for det eller noe sånt. Men det at de skal "hjelpe" meg og sånn får meg bare til å føle meg dårlig og misslykket. Jeg har jo nettopp fylt 17 år og føler det er på tide, har ikke så lyst til å være jomfru når jeg er 18. ihvertfall, samtidig så vil jeg ha sex med ei jeg er glad i og ikke gjøre det kun for å gjøre det.

 

Ihvertfall det var det jeg hadde å si. Takk for at du tok deg tid til å lese.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære deg! jeg gikk ut av videregående ifjor , jeg var ikke jomfru gjennom videregående men. Det du sier her skal du ikke bry deg om, kjenner så ufattelig mange av mine nærmeste venner, populære gutter,osv som var jomfru helt til de gikk ut av videregående. Og at noen har feid over 4-40 jenter i løpet av ungdomskolen og 1 året vgs er løgn, om det er sant, er det bare tja, ekkelt. Vær heller stolt over at du ikke har "feid" over ei random jente på fest eller hvor det enn måtte være. Tror også du skal vente til det er noen spesielle, ikke forhast deg, er ingenting å forhaste seg til. De prøve å hjelpe deg? det er vanlig, jeg har vært sånn selv, men alltid ment det som tull. Det var da bestevennen min, men somsagt bare tull og kanskje for å virke litt ovenpå. Ikke tenk mer på det her, neste gang de skal hjelpe deg , ikke bli sur, bare spøk med:) Din gang kommer, og da kommer mest sannsynlig jenta du er med til å tenke, dette er en ordentlig fyr:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

De er ikke sånn at de spøker med det, har jævli ålreite venner altså. Er jo selvfølgelig noen som spøker litt også, men har kuttet ut de vennene jeg ikke stoler på. De som baksnakker osv.

 

40 jenter var kanskje litt å ta i, men har et par kompiser som har vært borti en del. De som går inn og ut av forhold hele tiden. Men virker som om de som om du først har "brutt isen" så blir det lettere.

 

Har i den siste tiden ihvertfall blitt flinkere å snakke med jenter, og jeg har i det minste fått meg noe jævli fine venninner ^^

 

Jeg er heller ikke så flink på å tolke signalene jentene sender ut, må ha det veldig inn med teskje. Det som også er litt forvirrende er at det er mange jenter som faktisk har type som "flørter" med meg, kyss på skinnet osv, skal ha meg med på do, koseprater osv. Dette er jo da somregel jenter jeg kjenner, og jeg skjønner jo at jeg skal holde meg unna når de allerede har kjærester. Men samtidig skjønner jeg ikke helt, hvordan kan man faktisk vite om ei jente er inntressert i en om de oppfører seg sånn til vanelig. Blir bare forvirra jeg :S

Lenke til kommentar
I vennegjengen min er det ingen som plager meg eller mobber meg for det eller noe sånt. Men det at de skal "hjelpe" meg og sånn får meg bare til å føle meg dårlig og misslykket. Jeg har jo nettopp fylt 17 år og føler det er på tide, har ikke så lyst til å være jomfru når jeg er 18. ihvertfall, samtidig så vil jeg ha sex med ei jeg er glad i og ikke gjøre det kun for å gjøre det.

 

Ikke bry deg om hva vennene dine sier og vent til du finner noen du virkelig liker? Hvis du skulle velge å gjøre det bare fordi vennene dine vil det, vil du om noen år gremmes over den "Alle andre gjør det derfor må jeg gjøre det også"-holdningen mange unge har.

Lenke til kommentar

Syntes du skal være stolt over å ikke ha "feid" over noen, jeg vet det frister når du er jomfru, har følt det selv tidligere, men jeg syntes så absolutt du burde vente til det er med en person av mer betydning. Ikke nødvendigvis utrolig spesiell, men mer enn bare "et knull".

 

Mitt første var med ei random chick jeg måtte når jeg var på ferie da jeg var 16 (hun var 18, Norsk), ute i bassenget/bassengkanten midt på natta, med min mor, bror og min mors kjæreste sovende på rom 30-40 meter unna. Mitt andre var værre! Dette skjedde da like etter jeg ble 18 (ja, null knulling, bare "kosing" fra 16 til 18 /cry) på en random bar hvor jeg var og spilte poker etc med venner fra min hjemby, samt min egen far. Etter en god del øl og shots og ei dame som var interessert (tidlig tyveårene, utrolig pen, litt full? ;P) endte denne kvelden med 5 minutter på en trang liten balkong på baksiden av baren like utenfor vinduet, var riktignok mørkt og ingen kunne se oss, men min far og venner satt liksom like på innsiden. Triste greier! Heldigvis gått mye bedre siden.. thiihii!

 

Men uansett, anbefaler deg på det sterkeste å ikke la det bli random "knull" som mine to første, fordi om jeg kunne forandret på det ville jeg gjort det. Jeg føler meg som en tøs når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Hvis du vil knulle bare for å imponere andre, kan du ikke bare lyveå si at du har gjort det, om de spør?

 

Den funker ikke ofte altså.. selv ferska noen kompiser samt "bekjente/ubekjente" med denne, om de ikke har gjort det merker man det på dem som regel.

Det var ikke poenget.

 

Du skal ikke knulle fordi alle andre gjør det, men fordi du selv har lyst.

Lenke til kommentar
Hvis du vil knulle bare for å imponere andre, kan du ikke bare lyveå si at du har gjort det, om de spør?

 

Den funker ikke ofte altså.. selv ferska noen kompiser samt "bekjente/ubekjente" med denne, om de ikke har gjort det merker man det på dem som regel.

Det var ikke poenget.

 

Du skal ikke knulle fordi alle andre gjør det, men fordi du selv har lyst.

 

Støtter deg fullt ut!

 

Off-topic: Skal avataren din Frohman forestille vaktmesteren fra Scrubs? ;P

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg har da aldri sagt at jeg kun vil imponere andre, og jeg gidder ikke lyve om slikt til vennenne mine uansett, og hvis jeg først lyver så kommer jo alltids spm hvor,hvem hva skjedde osv, og det blir bare teit å dikte opp noe. De som erter meg for det ser jeg ikke på som venner.

Jeg føler selv at jeg henger etter.

En kompis sa at man burde ha erfaring før man går inn i et seriøst forhold, og at det beste var å feie over ei random først. For jeg kan jo tenke meg at det merkes rimelig godt om man ikke har noe erfaring.

 

Uansett så er ikke dette et veldig stort problem for meg enda, jeg er bare litt redd for å ende opp som en 40year old virgin, og det hadde vært deilig å sleppe og tenke på det :p

Lenke til kommentar
Jeg har da aldri sagt at jeg kun vil imponere andre, og jeg gidder ikke lyve om slikt til vennenne mine uansett, og hvis jeg først lyver så kommer jo alltids spm hvor,hvem hva skjedde osv, og det blir bare teit å dikte opp noe. De som erter meg for det ser jeg ikke på som venner.

Jeg føler selv at jeg henger etter.

En kompis sa at man burde ha erfaring før man går inn i et seriøst forhold, og at det beste var å feie over ei random først. For jeg kan jo tenke meg at det merkes rimelig godt om man ikke har noe erfaring.

 

Uansett så er ikke dette et veldig stort problem for meg enda, jeg er bare litt redd for å ende opp som en 40year old virgin, og det hadde vært deilig å sleppe og tenke på det :p

 

Haha, den filmen har jeg sett :!: Drittbra! :thumbup:

 

Nei jeg syntes før at hvis gutten aldri hadde gjort det før så var han bare teit men nå... Nå vil jeg helst ha en gutt som ikke har knullet så mange. Jeg driter i erfaring. Han kan være dårlig men med tiden vil han bli bedre. og jeg vil helst at han skal "trene" med meg isteden for å ha "trent" med 10 andre jenter før meg. Hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Haha, den filmen har jeg sett :!: Drittbra! :thumbup:

 

Nei jeg syntes før at hvis gutten aldri hadde gjort det før så var han bare teit men nå... Nå vil jeg helst ha en gutt som ikke har knullet så mange. Jeg driter i erfaring. Han kan være dårlig men med tiden vil han bli bedre. og jeg vil helst at han skal "trene" med meg isteden for å ha "trent" med 10 andre jenter før meg. Hvis du skjønner?

 

Er ikke utrent, men skader ikke med mer trening.. så hva sier du? ;P ;P Neida.. ;P Skjønner hva du sier, kan si meg delvis enig.

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Haha, den filmen har jeg sett :!: Drittbra! :thumbup:

 

Nei jeg syntes før at hvis gutten aldri hadde gjort det før så var han bare teit men nå... Nå vil jeg helst ha en gutt som ikke har knullet så mange. Jeg driter i erfaring. Han kan være dårlig men med tiden vil han bli bedre. og jeg vil helst at han skal "trene" med meg isteden for å ha "trent" med 10 andre jenter før meg. Hvis du skjønner?

 

Er ikke utrent, men skader ikke med mer trening.. så hva sier du? ;P ;P Neida.. ;P Skjønner hva du sier, kan si meg delvis enig.

 

Hehe :p Er det du som strated tråden? Litt forvirret c :D

Lenke til kommentar

Be kompisene dine om å stfu !

Tenk om de spleiser deg med ei berte, nærmest tvinger deg til å gjøre 'det' og du får (deres?)ønske oppfylt. Du kan risikere å få prestasjonsangst. DET er kjedelig det, og da får du hvertfall ikke lyst på sex etterpå. For å ikke snakke om håningen fra kompisene dine om det kommer ut.

Det beste er å ha sex med en kjærest første gangen. Ikke et random ligg på byen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

De kompisende som kunne finne på å håne meg, eller pushe meg slik du forklarer har jeg droppet allerede, jeg sa ifra til dem at jeg aldri mer ville ha noe mer med de å gjøre og slik ble det, ihvertfall nesten. Men da får jeg vel heller vente til jeg får meg kjæreste da, høres ut som det smarteste.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Forresten, vennene mine har aldri spleisa meg med noen, men hvis jeg feks har holdt på med ei på en fest, kan det hende de prøver å få meg til å ta insiativ sier hva jeg burde gjøre osv. Men jeg har en ganske klar oppfatning på at de bare vil mitt beste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...