Gå til innhold

NextGenTel ustabilt. Bytte leverandør.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt NGT i rundt 10 år, både på kontor og hjemme, men nå begynner jeg å bli lei av lange nedetider.

 

Jeg har nå vært uten internett i en uke pga feil i en av deres sentraler. Jeg har ringt dem hver dag for å høre hvordan de har ligget an, og hver gang jeg har ringt har jeg fått beskjed om at feilen skulle rettes kl 13 samme dag, eller kl 13 neste dag hvis jeg ringte etter kl 13.

 

I dag fikk jeg beskjed om at det kanskje er klart til kl 18.

 

Jeg holder til på nesøya, så utvalget på raske internettlinjer er ikke for stort. For tiden har jeg NGT's raskeste, 20 Mbit/ 1 Mbit. Jeg har tenkt på å oppgradere en stund av den grunn at 1 Mbit ut er veldig lite, spesiellt hvis man også kjører ip-telefoni.

 

Noen som kan anbefale en internettleverandør som tilbyr 20 Mbit eller mer og mer enn 1 Mbit inn?

 

Jeg vil også bytte på kontoret, men der trenger jeg ikke mer enn ca 3 Mbit / 500 Kbit.

 

Jeg har sjekket med Start.no's Boost!, men de har ikke raskere enn 3 Mbit på nesøya, og bredbåndsservice kunne ikke levere fibernett enda...

 

Takker for gode forslag og inspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hører også med til historien at jeg mister internett i en lenger periode nesten hvert år. For halvannet år siden var vi helt uten nett i 2 uker og når det kom tilbake sa ngt at de ikke kunne gi oss mer enn 1Mbit i lang tid....

Det begynner å bli litt slitsomt, og når man i tillegg ikke får noe nyttig eller pålitelig svar fra kundeservice når man ringer, blir man jo lei etter hvert...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ventelo

Telenor

Tele2

Onecall

Men jeg skal si så at jeg er litt skepsis til Onecall ADSL.

Tror ikke de har noe eget eid utstyr i sentralene, og de har høyre priser også.

 

Litt rart at NGT ble kåret til Norges beste kundeservice.

Når man ringer inn og spør om spm kan de knapt svare deg.

Noen ganger blir man også satt over til andre folk, og da begynner karusellen å snurre.

 

Det eneste de er nesten gode til, er at de har lite kø.

Men jeg vil heller stå 10 min i kø og få hjelp.

 

Jeg er så utrolig glad for at jeg kom meg vekk fra NGT.

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...