Northern_Comfort Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hei.. jeg tenkte jeg skulle lage en pvp-film etterhvert, så derfor lagde jeg en liten testfilm, bare for å få litt mer erfaring først. Resultatet ble denne ~ 3 min lange filmen. Tenkte jeg kunne vise den her for å høre hva folk synes, men først vil jeg bare si at dette er noe jeg filma og satte sammen iløpet av under 2 dager, og jeg er klar over at det ikke er noen kule effekter eller spesielle kamper =) http://youtube.com/watch?v=9C7N2uvrARw
Tryllekunst Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 eg likte den, si i fra når filmen er ferdig hvem har laget musikken`? har de sanger uten brøling?
Northern_Comfort Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 hehe takk ; ) Sangen er Finntroll - Jaktens tid.. vet ikke med sanger uten growling, ettersom jeg egentlig ikke hører så mye på de.
akristina92 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 god film. men elendig musikk Så så, han finner sikkert noe Britney Spears slik at du kan se på også!
skuggedrepar Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Pvp-filmer blir mye mer spennende om du tar deg tiden til å skaffe klipp fra andre steder enn bg'er. Hvis du isåfall skal ha klipp fra bg, så pass på at motstanderen din har sånn noenlunde peil på hva han driver med og at han ikke blir kraftig outgeara. Dessuten er det ikke så spennende å se hva du kan gjøre mot spillere når du ikke blir fokusert i bg'er, da er det like greit å se på pve. Gå for mer worldpvp eller arena om du har muligheten neste gang, så blir dette knall. Musikken var finfin, og introen helt grei til at filmen var laget på såpass kort tid.
Northern_Comfort Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Takk for respons. Jeg prøvde faktisk å få til litt outdoor pvp, men med tanke på at alle gjemmer seg i BG'er hele tia gjør det det veldig vanskelig å få tak i bra frags. Men jeg kan love at jeg skal jobbe mer med neste film, og den skal inneholde mest outdoor-kamper!
StarGazer Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Orginal sang, ellers bare icelance og water elemental spam, Terningkast 2
Northern_Comfort Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Det fine med det er at det funker da : P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå