Gå til innhold

Velge smart telefon for e-mail og webbrowsing


Anbefalte innlegg

I dag har jeg en K800i som jeg er godt fornøyd med. Jeg kjøpte den utelukkende for kameraets skyld. Jeg er fremdeles kjempefornøyd med kameraet, og har tenkt å fortsette å bruke mobilen til daglig.

 

Den mangler noen ting jeg gjerne skulle hatt i en ekstra telefon:

quadband

wifi

God e-mail klient

webbrowser

touch screen eller fullt tastatur (heller mot tastatur)

Ikke noe annet som er vesentlig.

 

Hovedpoenget med en ny telefon er å slippe å slå på en PC når jeg har det travelt. Alt for lett å sette seg til foran en PC og så går tiden.

 

Så jeg kunne tenkt meg en enhet som jeg kan gjøre enkle oppgaver med, som å sjekke mail og sjekke enkelte websider (moderere php forum etc), via wifi. Og siden jeg også har vurdert en quadband telefon, heller jeg mot en telefon heller enn PDA. Jeg har skikkelig peiling på data, så brukervennlighet betyr for meg om tastaturet er godt å skrive på, ikke om OS'et er innviklet eller ikke.

 

Pris er viktig. Jeg har vanskelig for å rettferdiggjøre å kjøpe en mobil til.

Endret av mymistake
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har lyst en telefon som er bedre på dette selv så jeg henger meg på.

 

HTC S730/S710 , N E61i , SE P1i , TyTN II , N E90

 

Alle disse er jo ikke akkuratt billige telefoner men gode på epost, har wlan osv. ...

Skal du surfe en del hadde jeg valgt en med stor skjerm :)

 

Eller vent på SE XPERIA X1i ! :ph34r:

Lenke til kommentar

Hei, jeg vil anbefale deg denne telefonen, delvis fordi jeg så på den selv og delvis for mange har vært fornøyd med den. Den er veldig rimelig og gjør det en slik forretningstelefon skal gjøre. Den har ikke touch screen og en litt underdimensjonert prosessor, ellers så er den det rimeligste som er å skaffe på markedet.

 

HP har laget HP iPAQ 514 Voice Messenger for å treffe et marked de har bommet på med sine store klumete mobiler, iPAQ 514 er liten og lett.

ipaq-514-voice-messenger_400x400.jpg

 

Jeg ente opp med Touch Cruise, mest fordi det var jobben som betalte, skulle jeg kjøpt meg privat hadde jeg kjøpt iPAQ 514.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...