Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lyd på trådløs sentrallås/alarm

Pilot_

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Har en Saab OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette?

Endret av Brød
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Har en OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette?

Dette er jo ikke en lyd for sentrallåsen, det er alarmen som akiveres/deaktiveres...

Skrevet
Hei,

Har en OG 9-3 M00 med trådløs sentrallås på nøkkelen, men jeg lurer på om det er mulig å få montert (uten alt for mye styr) slik lyd som du gjerne ofte hører på film når de låser opp/igjen bilen (*pipp pipp* e.l.). Litt vanskelig å forklare lyden, men kanskje noen skjønner hva jeg vil frem til? Noen som har erfaringer med dette?

Dette er jo ikke en lyd for sentrallåsen, det er alarmen som akiveres/deaktiveres...

Well, ok.. my mistake ;)

Har alarm på bilen, så da omformulerer jeg spørsmålet: hvordan kan jeg få en slik lyd når jeg aktiverer alarmen?

Skrevet

Hvis alarmen din støtter det, er det kun en høytaller som skal til, men slike alarmer bruker å være komplett (gjerne orginale). Man kan sikkert ordne et slikt system men for å få det bra til, bør du vel skifte til en sånn type alarm.

Skrevet

Tjaa hvorfor gjøre det så vanskelig? Er vel bare og skaffe en sånn liten høgtaler som lager det rette lyden og finne en plass og kople den på... Blir jo litt fake da, men lyden kommer :grin:

Noen som vet hvor mann får kjøpt noe sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...