brannmannsam Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte jeg skulle prøve å skreddersy Vista med vLite. Siden det ikke går å integrere Sp1 skal jeg ihvertfall ha med alle Hotfix ene. Men hvor finner jeg dem egentlig? Har lett litt rundt på MS men finner ikke stort. Noen som har peil? Kjører x64 home premium btw.
atlef Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvis det er en engelsk utgave, så kan du laste ned x64 pakken fra denne siden , hvis det er norsk utgave, kan du gå til Windows Update Catalog (bruk IE til den adressen) og søk etter vista x64. Hvis jeg ikke husker feil, så vil vlite ordne med rekkefølgen på installering/integreringen av hotfiksene. atlef. Endret 23. februar 2008 av atlef
brannmannsam Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Glimrende:) kjører engb Mange takk!
jovaa Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Eller få tak i en MS ISO med SP1 integrert rett fra fabrikk
Neddo Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Windows Updates Downloader her kan du laste ned alle oppdateringane, den har dessverre ikkje oppdateringa til Vista på norsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå