Infite Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har lenge spilt diablo2 LoD, tillbrakt mange timer foran dette spillet, og storkoste meg, men begynner og gå litt lei nå, jeg søker et massive multiplayer online rollespill lignende diablo 2 LoD, kommunikasjon bør være bra. Noen og anbefale? ikke wow, vil ikke bli avhengi samtidig som jeg ikke har lyst til og betale i månden Takk
Saddlefall Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Mythos Spillet er i beta nå, er veldig likt Diablo. gameplay videoer på youtube
Infite Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 ;D det så rått ut, går det ann og være med på beta testing? vet noen nå lanseringen er?
Licht Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Diablo var aldri massively multiplayer. Mythos er et forslag, Hellgate: London er et annet, fra samme produsenten som Mythos. Annen setting, og månedlig betaling er valgfritt. Ellers er både Sacred og Titan Quest gode sjangerspill, men jeg har ikke prøvd dem online særlig mye. Beta-invite til Mythos er ikke så vanskelig å få tak i, det var da en link til søknadsskjemaet på siden der? Endret 22. februar 2008 av Zealuu
Infite Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 så det nå, håper jeg blir invitert, det så bare <3 ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå