Gå til innhold

hjelp til å skifte ramkort!

toff-toff

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har ikke helt peiling på hva jeg skal bytte til (når det gjelder type, merke osv.).. jeg har ett 512mb ramkort (Apacer (DDR,UNB, PC3200, CL 2,5) inne i PC-en. og jeg vil gjerne bytte kortet til ett eller to nye ramkort slik at jeg får 2048mb ram...

vet dere om dette kommer til å fungere: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=301825

Endret av toff-toff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De burde fungere!

Komplett har også en egen "minne-konfigurator" slik at det skal bli lettere å finne rett minne.

Leste litt lengre ned på siden, etter erfaringer, var noen der som ikke var helt fornøyde...

Skrevet

IKKE finn på å kjøpe denne, for dette er ei DDR2 brikke, og du trenger DDR1.

Altså noe sånt som du selv linket til :)

Ellerså burde alle disse passe!

Selv har jeg hatt flere twinmos brikker opp igjennom tida, noen har det ikke vært noe tull med, og noen har det vært mye tull med.

Skrevet

Blink-182: Har du i det hele tatt peiling på hva du anbefaler? Du linker til DDR2, når han trenger DDR. Det blir fort litt feil...

Prisguiden

Her har du link til de fleste variantene av 2GiB sett som passer til hovedkortet. Jeg ville personlig tatt Corsair eller Kingston, det blir en billig og god oppgradering.

Skrevet

Det er derfor man gjerne bruker ett minutt ekstra på kvalitetssikring av egne poster. Ikke noe problem, det er somregel noen som oppdager det før det er for sent her inne.

PS: Bilderedigering er ett ord, ref din sig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...